מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
HM מוטו השיקה את ה-CRE F125R
צח כנען
אופנועי ה-125, בשתים או ארבע פעימות, הם הדבר החם בקרב אופנועי האינדורו בארץ וגם נוטלים חלק גדול במכירות בהתאם. ל-HM מוטו יש נציגות מכובדת בקטגוריה שכוללת את הבאחה RR הארבע פעימתי והבסיסי ומעליו הסיקס קומפ הדו-פעימתי הקרבי. בעוד רוב דגמי החברה מתבססים בדרך זו אחרת על אופנועי המוטוקרוס של הונדה הסיקס קומפ הוא פיתוח עצמאי של HM מלית ברירה לאחר שהפסיקה הונדה את ייצורו של ה-CR125.
ב-HM לא זנחו גם את נישת האינדורו המקצועי הארבע פעימתי בנפח 125 והביאה לעולם את ה-CRE F125R שנחת זה עתה בארץ. אופנועי 125 ארבע פעימתיים נחשבים בדרך כלל כאופנועי תקציב עבור הנוער מוגבל הרישיון אך ה-CRE F125R שפותח בשיתוף קבוצת המרוצים של HM כולל מכלולים איכותיים מהשורה הראשונה ומיועד להיות הכל חוץ מאופנוע למתחילים. המנוע הוא גרסה מוקטנת נפח למנוע ההונדה ה-CR150R ומוזן על ידי מאייד קיהין FCR בקוטר 32 מ"מ בעל מגופה שטוחה. השלדה עשויה אלומיניום ומחוברת למזלג הפוך של קאייבה בקוטר 46 מ"מ ולבולם אוהלינס מאחור, שניהם כמתבקש עם כוונון מלא. עוד ברשימת האבזור נכללת מערכת פליטה של טרמיניוני, בלמים מבית ניסין ועוד טובות הנאה לרוכב הצעיר. המשקל הרטוב ללא דלק עומד על 94 ק"ג קלילים, בין היתר כי נפקד מקומו של המתנע החשמלי. המחיר של העולה החדש עומד על 55 אלף ש"ח או 50 אלף ש"ח במזומן מה שזורק אותו עמוק לביצת האינדורו המקצועי בנפח 125.
אתמול נערכה השקת ה-CRE F125R בסמוך למודיעין כשלצידו עמדו צמד אחיו במשפחת ה-125 של HM מוטו.
גם צח כנען פגש את השלישיה וחזר עם תובנות משלו:
השידוך
מהקטום שלי נפרדתי בדיוק לפני עשר שנים והפקדתי אותו בידיו האמונות של בחור חובב שטח, דרומי נמרץ, בסיומו של טיול קטן למרגלות הר שלמה הנושק לאילת. חוץ מרענון המים הירוקים ברדיאטור מדי פעם, הסתדרנו טוב והבנדיט לימד אותי להתנהג בכבוד בעת דילוגי סלעים ומעבר קוליסים מאתגרים. במקביל לעובדה שהזדקנתי, הבחורות המודרניות הפכו לליברליות יותר ועם טמפרמנט דעתני, איך נאמר, אסרטיבי שפרושו בעברית: היכולת לומר את המילה לא בלי לפגוע. ואם כבר לפגוע, מראש הבנתי כי מדובר בחיות שטח מהירות, חזקות, קלות משקל ובהכרות הויזואלית ראשונה זו סוכם ביני לביני: באמת לא לפגוע ובעיקר לא להיפגע. בגזיבו המצל פרשו לפנינו נציגי חברת HM את נתוני שלושת הכלים בנפח 125 סמ"ק והשקתו החגיגית של הלץ החדש בן ארבע הפעימות. מסתבר שהחיזור האיטלקי בנוגע ליבוא דגם זה לארץ לא היה קצר אבל יועד למטרה ברורה: בת זוג אדיבה עבור רוכבים מתחילים ומתקדמים, בצד מתחרים מקצועיים. כשרוכבי השטח ברחבי העולם נמצאים בחיפוש אחר רמת גימור ואבזור גבוהה של המכלולים השונים, כל נתון חדש מצטרף ל"רשת החברתית" בחיבה. ל-R בהחלט יש את זה עם שלדת אלומיניום קומפקטית, מנוע שמקורו בהונדה CR150, בסיס גלגלים קצר ומשקל אנורקטי של 94 ק"ג- לפני עיבוד בפוטושופ. אז לאחר הפגישה עם ההורים אימצתי את דעתם של השדכנים מבית HM, ישבתי בצד, משקיף על הזוגות המחוללים בדייט הראשון לצלילי רחבת הריקודים במקצב ארבע פעימות ועל כך תודתי הרבה להם, שהקשיבו לרחשי ליבי וסייעו לי להכיר בכך שצריך לדעת לרקוד בחיק הטבע עם בת זוג כה מוכשרת, פנויה רגשית, סובלנית ביותר ובעלת כוונות מאוד טובות להמשך הקשר הרומנטי הרציני. צח כנען |
תמונות: זהר קליגמן צילום מקצועי
תודה למוטורייב על ציוד הרכיבה לצילומים (קסדה, משקף אבק וכפפות)
כתובה לעניין, קצרה וברורה. התחושות והסיפור האישי נחמדים. אהבתי את הכנות. נראה מחיר אטרקטיבי ב50 אלף K
ה-125 מוכן לשוק החופשי ?
תמונות יפות
תודה.
הם לא נחים, מחדשים ונותנים מגוון רחב. אהבתי את התמונה השל הווילי
כתבה ברמה בינלאומית. המשיכו בעבודה הטובה.