fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הקטנועים החשמליים של בליץ יוצאים לדרך

הקטנועים החשמליים של בליץ יוצאים לדרך

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

שחקן נוסף נכנס לשוק הקטנועים החשמליים בארץ כשביום שישי האחרון נערכה בתל אביב השקת קטנועי בליץ (Blitz). השם בליץ, ברק בגרמנית, אולי מרמז על ניחוח אירופאי אך המיזם הינו מיזם ישראלי. מדובר במיזם של מספר בני משפחה שבבעלותם עסק לאנרגיה ירוקה שהחליטו להרחיב את בסיס פעילותם לעבר התחום הדו-גלגלי, זאת מתוך המחשבה שקל יותר ליישם את ההנעה החשמלית בכלי רכב דו-גלגליים. הפיתוח של קטנועי בליץ נעשה בארץ ובחו"ל תוך רכישת חלקים ורכיבים מחברות העוסקות בתחום ברחבי העולם בדומה ל-GMI אלא שיצור הכלים של בליץ מתבצע בסין ולא בארץ.

נכון לעתה כולל קו הדגמים של החברה, שעתיד להתרחב בהמשך, שני קטנועים: בליץ 3000 ובליץ 6000 כאשר המספר מסמל את הספק המנוע בוואט (כ-4 ו-8 כ"ס בהתאמה). הבליץ 3000 מקביל בגודלו וביצועיו לקטנועי ה-125 סמ"ק ואילו הבליץ 6000 מיועד להתחרות בקטנועי מנהלים בנפחי 250 סמ"ק. זה המקום להזכיר שבישראל נהנים הקטנועים החשמליים מהשתייכות לקטגוריית הרישוי A2 (עד 125 סמ"ק) ואילו דרגת הביטוח שלהם זהה לזו של קטנועי 50 סמ"ק.

הבליץ 3000 לא נראה שונה במיוחד מעדר הקטנועים קטני הנפח המגיעים מהמזרח הרחוק. על פי אנשי בליץ הוא מגיע למהירות מרבית של 90 קמ"ש וטווח הרכיבה המרבי עומד על 80 ק"מ כאשר משקל הכלי עומד על 125 ק"ג. הבליץ 6000 המגודל עם בסיס גלגלים של 163 ס"מ כבר נראה מרשים יותר והוא מסוגל להגיע למהירות מרבית של 110 קמ"ש. טווח הרכיבה המרבי הוא 120 ק"מ ומשקל הקטנוע הוא 145 ק"ג. מנועי שני הקטנועים מוזנים מסוללות ליתיום-יון הנטענות לקיבולת מלאה בתוך 4 שעות ובעלות מחזור חיים של 1,500 טעינות. עוד פריטים ששווים אזכור הם לוח מחוונים עם תאורת LED חישוקי 13' מלפנים ומאחור בשני הקטנועים כאשר הבליץ 6000 מצויד גם בבלם דיסק פרפרי מלפנים ו"הילוך אחורי".

מחיר הקטנועים לא זול והוא מקביל למחירם של טובי הקטנועים מונעי הבנזין מהקטגוריות המקבילות אך יקר מהקטנועים הבסיסיים באותן קטגוריות נפח. מחיר הבליץ 3000 הוא 18.500 ש"ח כולל אגרות רישוי, כ-1,000 ש"ח פחות מקימקו דאונטאון 125. מחירו של הבליץ 6000 הוא 28.500 ש"ח כשלשם השוואה מחירו דומה לזה של סאניאנג ג'וימקס 300. בהשוואה לראנר החשמלי של GMI המחיר של הבליץ הוא יותר מכפול אך צריך לזכור שמדובר בקטנועים גדולים משמעותית ובעלי ביצועים עדיפים. בהשוואה לוקטריקס שיובא ארצה בעבר מחירו של הבליץ 6000 נמוך בכ-50%.
כרגע מוצעים קטנועי החברה באולם תצוגה השוכן ברחוב הגדוד העברי 12 בת"א אך בעתיד הקרוב, כך הובטח, יפתחו סניפים ומרכזי שירות נוספים בפריסה ארצית. שני הכלים מגובים באחריות לשנתים או עד

גלריה

40 תגובות ל הקטנועים החשמליים של בליץ יוצאים לדרך

  1. יו אחלה קטנוע, אומנם קצת יקר אבל בהחלט שווה, אני בהחלט אבדוק אותו בתור חובבת אנרגיה ירוקה

  2. מי ישלם 28 אלף שקל על קטנוע חשמלי מסין שאי אפשר לצאת איתו מהעיר? אני קונה אקסאבו שאפשר להגיע איתו לבאר שבע ועוד נשאר לי עודף

  3. הקטנוע מגניב, אבל קצת יקר. אומנם די גבולי לרדת איתו לאיילון אז זה קצת בעייתי מבחינתי, אבל עדיין סבבה, יותר טוב מ-GMI

  4. אם אני קונה קטנוע חשמלי הייתי רוצה אותו במחיר הגיוני ונוח לכיס.

  5. תגידו לי למה אני צריך קטנוע חשמלי. יש כאן תלות. יש כאן אי נוחות וחוסר ביטחון שאגיע לאן שארצה. אז למה לקנות?

  6. חסכון באנרגיית הדלקים ורמת זיהום-אוויר מופחתת.

  7. כל התחלה היא קשה. תראו את בטר פלייס . הם מופסדים מאות מליונים. אבל מאמנים במה שהם עושים. עוד כמה שנים כולנו נרכב על חשמלי ואז תגידו שהם ראו את הנולד.

  8. מי שמישיך להאמין רק במנועי בנזין בסוף ישאר מאחור. יש לתת לחשמלי מעט כבוד וקרדיט.

  9. ראיתי את ה GMI וממש לא התלהבתי. לדעתי החסכון בהוצאות יצדיק את מחיר הקנייה והטיפולים בשנה אחת

  10. כמו שהעולם שייך לצעירים. עוד יגיע היום וכולנו נעוף באוויר על מנועים חשמליים.

  11. בטריות להחליף…לא בטוח שמגיעים לכל מקום….אולי רק למי שרוכב בעיר ולא יוצא ממנה.

  12. אקנה לעצמי אופנים חשמלי ואשתמש בהם. ללא כל צורך בבטיוח ואו כל דבר אחר.

  13. מכיוון שצרכי רעייתי צנועים, מקסימום עשרים קילומטר ביום, אנחנו התחלנו לחפש חשמלי שיחנה לצד מיכל המחזור האורגני.

  14. למחוץ לעיר עדיין הייתי רוכב על אופנוע עם מנוע בנזין. יש את העוצה הכוח, הרעש , החירחור של האופנוע הרגשת הוויברציות ובכלל הכייך בלהניע את האופנוע ולשמוע רעש וחום בין הרגלים.

  15. אנחנו שש נפשות הגרות בבית פרטי. לאחרונה ערכנו שיפוץ כללי שכלל הרמת הרצפה בחדרי השירותים, כשמה שהנחה אותנו הוא חסכון עתידי בהוצאות כספיות תקציביות לאור גובה חשבונות המים האסטרונומיים שלנו. בנינו תשתית נרחבת הנקראת "מים אפורים" העושה שימוש במי מכונת הכביסה המועברת למיכלי הניאגרה והשקיית הגינה. השקענו כמה אלפי שקלים בפרוייקט ובתכנון מודרני שכולל ניצול "אנרגיות ירוקות" בהוספת קולטי שמש רבים .אנחנו כבר מרגישים את החסכון ובהערכת המהנדס בתוך שלוש שנים אנחנו נחזיר את ההשקעה הכספית. . אני שמח על כל אופנוע באנרגיה חשמלית כגון הזירו, הקיי.טי.אם החדשים הממזרים עם יכולות הנסיעה המצויינות. יש לחשוב על העתיד. נקודה. ברכות ליבואן.

  16. זאת המגמה, אני מאחל לנו לראות כמה שיותר חשמל על הכביש, עולם ירוק ובטוח, ת'אמת עם מחירי הלחם והחלב היום = רק חשמל.

  17. הרי אנחנו מדינת עולם שלישי כבר אמרנו ?
    בהצלחה ליבואן החדש

  18. לא פחות יפה מגוייריד או אקיטינג, תכלס מה זה כבר משנה?
    אולי המחיר טיפה גבוה, אבל נראה עסקת חבילה נוחה למדי

  19. לדעתי רק בעוד כמה שנים נראה את פירות ההשקעה הגיב:

    למרות שהוא פוטר מהנהלת המיזם צריך לזכור שהיוזמה שלו זכתה למימון ממשלתי נרחב. ועוד בשלבי "ההפקה" הוא שחרר למעלה מ 150 רכבים לחברות הייטק כמו מטריקס לתקופת נסיון ולמידה. ברחבי פריז ניתן לשכור רכב חשמלי קטן בעשרה יורו ליום.

  20. כמה זמן לדעתכם עד שיקח שמוצר זה יגנב ? אפילו לא ישמעו אותו בלילה מניע..

  21. המגמה הירוקה הינה ועדה ממשלתית שבחרה להעניק פטור ממיסים לכלי רכב לא מזהמים בתמיכת וארגון ארגונים ארופאים בינ"ל. נקווה שהמס המופחת ייתבטא במחיר נמוך יותר לקטנועים הללו. שנראים הרבה יותר טוב יותר מהוקטריקס וה GMI המכוערים

  22. וסוף סוף לתת בראש לחברות הביטוח בתעריף הנמוך.

  23. לגבי העלות הגבוהה: הדלק יקר בטירוף בישראל וזה לא ישתפר בעתיד.
    אם מסתכלים על עלות האחזקה הכוללת של הכלי (כולל דלק) ביחס לכמות קילומטרים בשנה, ייתכן מאוד שהכלים החשמליים נותנים תמורה עדיפה לאורך זמן.

    אני כבר לא מדבר על הפחתת זיהום האוויר.

    מעבר לזה, עם הזמן יצמח שוק החשמליים וכנראה יוזלו הכלים עקב הכמויות. די ברור גם כי טכנולוגיות הקשורות לסוללות מתקדמות בקצב מהיר, ואפשר להניח שבעוד שלוש שנים סוללה כזו תהיה זולה יותר לייצור, חזקה יותר ומהירה יותר להטענה.

  24. ימכרו אולי עשרה כלים, בלי תמיכה ובלי יכולת שרידות. אין פה שוק ואין קונים אבל שיהיה באמת בהצלחה.

  25. היה מרשים ביותר! לא רק שהאולם תצוגה נראה כמו בחו״ל, הקטנועים השאירו אותי עם סקרנות! הייתי בנסיעת מבחן היום והזמנתי את הבליץ6000, מרגש!

  26. נראה מרשים ובהחלט שווה עניין. לדעתי זה רק בראש עד שנתרגל לכלים חשמליים. בסוף זה יחסוך לכולנו ובמקום להוציא כסף על דלק וביטוח נוציא אותו על מיגון איכותי וגם לא נזהם את הסביבה.

  27. עם 120 ק"מ טווח יש לך יותר ממספיק בישביל לצאת מהעיר ולחזור.. את העודף שנשאר לך אתה משלם על ביטוחים גבוהים וטיפולים שפה אין.. למה לא לפרגן?

  28. אתה ואשתך מוזמנים להגיע לאולם תצוגה שלנו ולתאם נסיעת מבחן. החווית נסיעה מחשמלת ואנחנו בטוחים שתתחברו להנאה של הכלי החשמלי. אנא תאם איתנו ב0722555722

  29. והמחיר יקר בטירוף, ממש כמו אקס מקס אבל באמת חשוב לשמור על הסביבה

  30. הBMS מיוצר ע"י אותו יצרן של הסוללות כך שהוא מותאם במדיוק לצורכי הסוללות של הקטנועים החשמליים של בליץ מוטורס. אתה מוזמן לעשות קצת מחקר על סוללות GBS ולהבין האיכות של המוצר, הן מוכיחות את עצמן שוב ושוב בעולם של הרכבים החשמליים. המחיר הינו בדיוק כמו שאתה אומר, ממש כמו אקס מקס, רק שעם הBLITZ6000 אתה חוסך מעל 7,000 ש"ח בשנה. לנו זה נראה כמו עסקה מדהימה. נשמח להזמין אותך אלינו לאולם תצוגה על מנת לעבור איתך על כל הפרטים ולתת לך לחוות בעצמך את הקטנוע, החווית נסיעה מחשמלת!

  31. http://www.youtube.com/watch?v=XqZyd3ouWso
    נסיעת מבחן מתל אביב למודיעין ובחזרה לראות התמודדות של הכלי עם טווח ארוך בשילוב עם עליות- התוצאות מדהימות! בחזור הוא עוד נסע על 110 קמ"ש בלי בעיה!
    תבוא לנסות ולראות בעצמך, החווית נסיעה מחשמלת!

  32. לפני שנה קניתי קננוע חשמלי מדגם E-MAX. שיפרתי אותו.
    סוללת חומצה המקורית זרקתי וסמתי ליטיום.בקר החלפתי גם.
    בסוף קיבלתי קטנוע שמגיע ל 80קמ"ש ו אני נוסע איתו יוקנעם-חיפה וחזרה בלי בעייה בכלל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל