fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו 2012: ק.ט.מ דיוק 390

מילאנו 2012: ק.ט.מ דיוק 390

אופיר דואק

צילום: יצרן

 בסוף שנת 2010 הציגה ק.ט.מ את הדיוק 125 שזכה לקבלת פנים חמה בקרב צעירי אירופה עם מכירות של למעלה מ-10 אלף יחידות, זאת על אף שייצורו נעשה בכלל בהודו. כעבור שנה העמיקה ק.ט.מ את שיתוף הפעולה עם באג'אג' ההודית וחשפה בתערוכת מילאנו את הדיוק 200, גרסה גדולה ומחוזקת לבייבי דיוק. הדיוק 200 אמנם מוגדר כאופנוע תקציב אך ק.ט.מ דאגה לצייד אותו במכלולים איכותיים שגרמו לקהל לבקש עוד. ק.ט.מ הפנימה והגיעה לתערוכת מילאנו השנה עם הדיוק 390, גרסת העילית במשפחת הדיוקים הקטנים.

הדיוק 390 החדש מצויד במנוע סינגל מוזרק בנפח 375 סמ"ק עם גל זיזים עילי כפול. ההספק של המנוע החדש עומד על 44 כ"ס, קרוב מאד לרף של תקנות הרישוי החדשות שיכנסו לתוקף באירופה ב-2013. יתר המכלולים זהים לאלו של אחיו הקטנים כולל השלדה, זווית ההיגוי מיכל הדלק ובסיס הגלגלים. מלפנים ישנו מזלג הפוך 43 מ"מ של WP  ומאחור זרוע אלומיניום עם בולם של WP. מערכת הבלימה כוללת קליפרים רדיאלים 4 בוכנות של ברמבו מלפנים וההבדל היחיד הוא במערכת ה-ABS שהיא תקנית ב-390 החדש.
כדי שלא תתבלבלו חלילה עם אחיו הקטנים נצבעה שלדת הדיוק 390 בצבע כתום וישנה צביעה ייחודית לדגם זה עם המספר 390 שמתנוסס על מיכל הדלק. הבדל נוסף מגיע גם בסעיף המשקל שללא דלק עומד על 139 ק"ג, כ-10 ק"ג יותר מאשר הדיוק 200.

 

 

ק.ט.מ דיוק 390 – מפרט טכני

מנוע צילינדר יחיד, 375 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 44 כ"ס ב-9,500 סל"ד
מומנט 3.5 קג"מ ב-7,250 סל"ד
קדחXמהלך 60X89 מ"מ
יחס דחיסה 12.6:1
מתלים קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 150 מ"מ
אחורי – מונושוק, מהלך 150 מ"מ
בלמים קדמי – דיסק 300 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות
אחורי – דיסק 230 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
צמיגים קדמי – 110/70-17
אחורי – 150/60-17
בסיס גלגלים 1,369 מ"מ
גובה מושב 800 מ"מ
מיכל דלק 11 ליטר
משקל 148 ק"ג (רטוב)

9 תגובות ל מילאנו 2012: ק.ט.מ דיוק 390

  1. כמה שאני ממתין לסיבוב עליו.. בעליו גאה של ה200.

  2. שישארו עם הפיצה אני הולך על שניצל ושטרודל אוסטרי.

  3. תראו איך תוך פחות מחמש שנים הם הצליחו להעלות כמה מדגמי הכביש המשובחים מה- 125 ועד ה- 1190.

  4. שוקל ברצינות לרכוש דיוק 200.
    אשמח לתגובה/ביקורת ממי שיש לו את הכלי, בפרט בכל הקשור לאמינות ולשירות והיחס שקיבל מדלב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל