fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
v12 באנר צידי
קוב 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC
סטפן
שרקו
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו 2012: ק.ט.מ סופר דיוק 1290R קונספט

מילאנו 2012: ק.ט.מ סופר דיוק 1290R קונספט

אופיר דואק

צילום: יצרן

 ק.ט.מ לא הסתפקה בהבאת הדיוק 390 החדש למילאנו והציגה לצידו קונספט חדש שמרמז על המחליף של הסופר דיוק 990. הסופר דיוק הוצג עוד בשנת 2005, עם מנוע V  טווין והיה למעשה ממייסדי קטגורית ההיפרמוטו עליה נמנים גם הדוקאטי היפרמוטארד והאפריליה דורסודורו. הקונספט מכונה סופר דיוק R1290 מה שאומר שק.ט.מ מתכוונת להשיב מלחמה לצמד האיטלקים הציבו רף ביצועים חדש בקטגוריה עם מנועי V טווין בנפח 1200 סמ"ק.

ק.ט.מ לא מרבים בפרטים על הסופר דיוק קונספט אך מהמעט שהם מנדבים ניתן לספר שהמנוע של נלקח מה-RC8R, אופנוע הסופבייק של החברה, ועבר הגדלת נפח. השלדה היא שלדת מסבך צינורות מפלדת כרומולי (צבועה כתום כמובן) והזרוע האחורית היא חד צידית מאלומיניום. המתלים מלפנים ומאחור הם מבית WP, על הבלימה אחראים קליפרי מרוצים של ברמבו והמפלט הכפול בגחון ובצד הוא מבית אקרפוביץ'. על חישוקי האלומיניום הצבועים לבן וכתום הורכבו צמיגי סליקס שניכר שהושחזו מכל עבר, רמז ליעוד הקרבי של הסופר דיוק.
כמו שניתן לראות הקונספט הוא למעשה אופנוע מסלול ונעדר יחידות תאורה, מאותתים ומראות. הדגם הסדרתי שיוצג במהלך 2013 יצויד באביזרים אלו יהיה מן הסתם מעט מתון יותר במכלוליו (צמיגי כביש, מערכת פליטה שונה וכו').

 

גלריה

6 תגובות ל מילאנו 2012: ק.ט.מ סופר דיוק 1290R קונספט

  1. גם ב.מ.וו עלו למסלול לאחר שנים של טורינג והפציצו בגדול

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove