מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
גלאי רדאר קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מחווה דו-גלגלית לאיירטון סנה

מחווה דו-גלגלית לאיירטון סנה

אופיר דואק

צילום: יצרן

בעבר כבר הזדמן לנו לספר לכם על סדנת DP Custom Cycle של האחים גסטין וג'רוד דל פראדו מניו ריבר, אריזונה. אל שני האחים חובבי הספורט המוטורי התוודענו כשהציגו את ה-Top Fuel II כמחווה לנד ג'ארט, נהג מרוצי הנאסקאר החביב על האחים.
נהג נוסף אותו מעריצים האחים הוא איירטון סנה האגדי, אלוף העולם בפורמולה 1 וגדול הנהגים בדורנו שנהרג בשנת 1994 בתאונה במהלך המרוץ במסלול סאן מרינו. התכנון המקורי של האחים היה לבנות אופנוע כמחווה לזכרו אך איתרע המזל ובסופו של דבר יצרו צמד אופנועים.

האופנוע המקורי המכונה Defensor (מגן בספרדית) נבנה לפני חצי שנה הסגנון אופנועי ה-Tracker Speedway, אופנועים בעלי צמיגים צרים הדומים בצורתם לאופנועי המתחרים על מסלולי העפר האובליים. המנוע הוא איירון-הד של הארלי בנפח 1,000 סמ"ק שזכה לשיפוץ מקיף ומערכת פליטה פתוחה 2 ל-1. האופנוע מתגלגל על חישוקי שפיצים בקוטר 19 אינטש מלפנים ו-16 אינטש מאחור, על צמיגי ברידג'סטון באטלקס ובאופן לא ממש שגרתי לאופנועי קאסטום מערכת הבלימה כוללת צמד דיסקים מלפנים.
המחווה לסנה באה לידי ביטוי בצביעה של האופנוע שנעשתה בהשראת הקסדה המיתולוגית של סנה בה השתמש כנהג קבוצת מקלארן הונדה, איתה זכה ב-3 תארי אליפות עולם. הקסדה צבועה בצבע צהוב עם פסים בשחור וירוק ועם לוגו של מרלבורו, הספונסרית של קבוצת מקלארן הונדה באותן השנים בהן התחרה סנה. סכמת צביעה שמזוהה על ידי כל חובב פורמולה 1 ומעוררת צמרמורת בקרב כל חובב מוטוריקה. הצביעה נעשה על גבי מיכל הדלק ומסיכת החזית כאשר שלדת הזנב הקשיח נצבעה שחור ואילו הגימור הכללי של האופנוע (ראשי מנוע, מכסי תיבת הילוכים וכו') נעשה בכרום.


הקסדה של איירטון סנה ששימשה השראה

התוצאה הסופית הרשימה מאד ועוררה לא מעט תגובות, אחת מהן היא של אלכס פג נהג המרוצים של וולוו באליפות ה-GT של פירלי. אלכס שגם הוא מעריץ של סנה רצה אופנוע כזה לעצמו אך האחים דל פראדו נאלצו להסביר לו שהמדיניות שלהם היא לבנות אופנוע אחד בלבד ללא העתקים. אלכס התעקש ולבסוף השתכנעו האחים לבנות העתק דומה אך לא זהה לדפנסור.
האופנוע מכונה D2 (בתמונה הראשית) עושה שימוש במנוע האבולושן המודרני של הארלי בנפח 1,200 סמ"ק כשגם כאן ישנה מערכת פליטה 2 ל-1 מבניה עצמית של סדנת DP. השלדה היא אותה שלדת זנב קשיח של 1-Off Custom אך החלק הקדמי הונמך במעט ומערכת הבלימה מלפנים כוללת דיסק בודד אך עם קליפר של ברמבו. החישוק האחורי גדל לקוטר של 18 אינטש ולהעדפתו של אלכס הולבשו צמיגי פירלי בעלי פרופיל ספורטיבי. צביעת הרפליקה נותרה זהה למעט הספרה 1 המתנוססת על מסכת החזית במקום הלוגו של מרלבורו, הגימור הכללי של האופנוע נעשה בצבע שחור ואילו המושב הוא בריפוד אלקנטרה.
אז מה יותר מוצא חן בעינכם? ה-Defensor או ה-D2? מבחינתנו אנחנו רוצים את שניהם אצלנו בחניה.

גלריה

5 תגובות ל מחווה דו-גלגלית לאיירטון סנה

  1. יוצא דופן אבל לא צעקני. בחברה מDP כשרוניים ללא ספק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל