מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
סטפן
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
HJC

כבר לא סקפטי

כבר לא סקפטי

צילום: אריק רוזנבלום

טוב. נתחיל מזה שבאתי להדרכה סקפטי, ממש בלי הרבה ציפיות. מה כבר אפשר לקבל ב 350 ש"ח קורס, שבנוי מ-3 שעות עיוניות וסדום ערד מטה/מעלה פעמיים? אני חייב לציין שמעולם לא לקחתי קורס רכיבה מאז שהוצאתי רישיון כשהייתי בן 18 והיום אני כבר בן 46. הרגשתי שמשהו חסר לי, שהרכיבה שלי לא חלקה, לא בתפעול המכונה ולא בנינוחות של הרכיבה. חוסר גדול במיוחד הרגשתי בלקיחת סיבובים בצורה נכונה ובטיחותית. כי לנסוע ישר זה לא ממש בעיה, אם אתה כמובן יודע שגם בנסיעה שכזו צפויות הפתעות מכל עבר, במיוחד מנהגי "הפחיות".

כמו בצבא, הפרק העיוני חולק לשלוש. פתח את הערב ניסים, המשיך אותו סטפן אבנדיצ'י בנועם הליכות מיוחד וסיכם אולג, שהתגלה בעל חוש הומור מיוחד. ההדרכה העיונית נגעה בהיבט של בטיחות, רכיבה נכונה לבד ובקבוצה, האצה/בלימה, צמיגים, מבט ברכיבה, ניתוח מצבים וההחלטות שיש לקחת בכל רגע נתון. כמו שניסים ברדה (ממש נגעתי בו. אני, שגדלתי על הסיפורים עליו) הגדיר זאת יפה, צריך לחשוב "מה היה קורה אם…". אז העיקר הוא לחזור הביתה בבטחה.
זהו, הסתיים הקטע העיוני ועכשיו למעשי. בוקר שבת. מוקדם, קר, מדרימים לכיוון ערד. חמשת המדריכים מנגנים על הקבוצה ממש כמו רועה הצאן על הכבשים. המתלמדים ברכיבה מדורגת במסלול אחד  ו"הרועים" במסלול שני, שומרים על העדר כך שיתנהל כמו שצריך כשפה ושם נותנים הערות בונות.

מגיעים לערד. דברי פתיחה, כוס קפה עם נשנוש ויאללה לעבודה. מתחלקים לקבוצות של 4-5 רוכבים בקבוצה. ראש הקבוצה שלי היה סטפן. כמה כיף היה לרכוב עמו. בדרך עושים מספר עצירות כדי להרגיש ממש את ההבדל בין האספלט של הכביש וזה של השול, הסברים על ראות לאופק, שימת דגש על התימרור (המצוין) בכביש ועוד הסברים. הדגשים ניתנו על שמירת קו ואיך לקחת את הפניות כמו שצריך. כמובן שאנו משתפרים ככל שהקילומטרים מתרבים אך עם זאת, גם העייפות ניכרת ונדרש ריכוז גבוה. חלק מהחבר'ה בילו את ליל שישי באכסניה בערד והגיעו רעננים. משהו שמאוד תורם ליום למיצוי הפוטנציאל מההדרכה. מומלץ. נוסעים מטה ומעלה כפול שתיים, דברי סיכום, הערות והארות ופיזור.

זה המקום והבמה שלי להגיד תודה לכל המדריכים. תודה על קורס חשוב ביותר ועל שבת מדהימה. חזרנו עייפים, מרוצים ורוכבים טובים יותר. יש עוד הרבה ללמוד וזו יריית פתיחה ראויה ביותר. תודה על האירוח של "הונדה" בדרך השלום ובמיוחד לאמיר מזור מנהל המכירות.
כמובן, תודה אחרונה לאריק רוזנבלום שהיה אמון על כל הצד הלוגיסטי, החל מרגע ההרשמה, עבור בארגון החלק העיוני, ההכנה לרכיבת המעשי והצילומים.

זהו, אני את שלי אמרתי. עכשיו תורכם, להירשם ומוטב שעה אחת קודם.

שלכם
עמוס וייס

גלריה

16 תגובות ל כבר לא סקפטי

  1. תודה לך ולכל החברה שעברו את ההדרכה. הייתם קבוצה מעולה שבאה באמת ללמוד. גם אם הצלחנו לגרום לכם להפנים מעט את המשפט של "לרכב עם מחשבה של מה יקרה אים…" הכל היה שווה. סעו בדרכים טובות ותיהנו.

  2. חמש עשרה שנים אני על דו גלגלי, הספקתי להחליף 7 כלים קטנים וגדולים, מעולם לא הייתי בהדרכה, לפי דבריך ומה שנראה מפה זה ניכר גם בכיף גדול. הגשתי בקשת הרשמה.

  3. חברה מדהימים בהונדה, שירות ב 10 רמות יותר מקצועי משאר החברות בשוק שעסוקות בלמכור גו'יי רייד להמונים

  4. לפי התמונה הראשית ואיך שאתה יושב עם הרגליים על הכביש כדאי שתעשה עוד קורס 🙂

  5. חן חן על הברכות והפרגון השופע.
    אין ספק שלשמע דבריך אנו מתמלאים בכוחות ורוח גבית כי דרכינו נכונה ותועלתית למשפחת הרוכבים.
    רכבו בזהירות ותמיד תחשבו "מה יקרה אם"

  6. כל הכבוד למיזם ורכבו בזהירות ובהנאה.

  7. תודה לדוגרי וגם תודה להונדה על היוזמה המבורכת בהעברת קורס , כן ירבו.
    אני כנהג מזה 45 שנה על רכב רוב הזמן, אופנוע בסך הכל כ 5 חודשים מרגיש שהקורס תרם לכל המשתתפים, לי אישית זה העלה את המודעות וגם ליטש את הקטע עם הסיבובים בעיקר.
    תודה מיוחדת לניסים על העברת אני מאמין שלו במקצועיות בהתלהבות וגם בהתלהמות מעט כלפי, (גנב )ניסים היועץ המשפטי קיבל לידיו את הדיווח וכמובן גם את התמונה שלך, אני כבר סלחתי לך נקווה שהוא לא יחשוב אחרת.
    בברכה לכל הרוכבים הנהדרים שהיו בקורס כולם היו מקסימים.
    בנצי עם האינטגרה הלבנה.

  8. שמחתי להכירכם, היה אחלה סופ"ש, רכבו בזהירות ובהנאה. צפו לעוד הרבה תמונות בפייסבוק ובמיילים.

  9. כל עוד שתדאג לעצמך ולא תגנוב קווים….אני אהייה רגוע…ואל תשכח "בדו גלגלי רוכבים תמיד עם מחשבה של מה יקרה אים…..". תודה.

  10. תרם המון פשוט המון תודה לכל מי שלקח בכך חלק
    אלדד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל