fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דגמי 2013 של קאוואסאקי בישראל

דגמי 2013 של קאוואסאקי בישראל

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

בצהרי יום חמישי השיקה חברת 'מטרו מוטור' את דגמי 2013 של קאוואסאקי בישראל. בהשקה נכחו לא פחות משישה דגמי אופנועים חדשים בארץ, שלושה המיועדים לכביש ושלושה המיועדים לשטח ומיובאים במסגרת יבוא הכלים הספורטיביים שהחל זה עתה כשיחד איתם מגיע גם טרקטורון ספורטיבי, אף במסגרת היבוא של כלים תחרותיים.

מעבר לקו הדגמים הרענן והמסקרן הייתה בשורה אמיתית בהשקת דגמי 2013 של קאוואסאקי והוא אימוץ אסטרטגיה שיווקית  אגרסיבית על מנת להגדיל את מכירות קאוואסאקי בישראל. בשוק הישראלי המורכב מרוב עצום של קטנועים, רוב שרק הולך וגדל מידי שנה, סובלת קאוואסאקי המייצרת אופנועים בלבד מעמדת נחיתות. ככל הנראה בשנים הקרובות תיאלץ קאוואסאקי להציג אופנועי 125 סמ"ק ואפילו קטנועים אבל עד שזה יקרה גיבשו במטרו תכנית שיווקית חדשה על מנת להגדיל את נתח השוק של קאוואסאקי, בקרב מכירות האופנועים ובכלל השוק הדו-גלגלי.
עיקרי התכנית הם מחירים אטרקטיביים ביחס למתחרים, הוזלה של מחירי חלפים וטיפולים והענקת 3 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ לכל הדגמים בנפחי 250 סמ"ק ומעלה. יחד עם זאת מודגש גם הפן הבטיחותי תוך כך שכל דגמי הכביש של קאוואסאקי מגיעים ארצה עם מערכת ABS תקנית וזאת עוד בטרם כניסת חובת ה-ABS  בשוק האירופאי לכלים מעל 250 סמ"ק בשנת 2014. אז מה חדש בדגמי קאוואסאקי לשנת 2013?

חדש על הכביש

קאוואסאקי נינג'ה 300הנינג'ה 300 החדש הוא היורש של הנינג'ה 250  והוא חזק, מעוצב ומודרני יותר מקודמו בכל פרמטר. עם שלדה חדשה, מצמד מחליק ומערכת ABS  תקנית במחיר של 45 אלף ש"ח (1,000 ש"ח יותר ממחיר הנינג'ה 250 לפני מכירת חיסול המלאי)  היה אמור להפוך את הנינג'ה 300 ללהיט. אלא שאליה וקוץ בה, מנועו של הנינג'ה 300 מספק של 39 כ"ס מה שאומר שלפי תקנות הרישוי בארץ הוא מצריך רשיון בדרגת A  הבלתי מוגבלת מה שמרחיק אותו מקהל היעד העיקרי שלו. באירופה נכנסו לתוקף תקנות רישוי חדשות שאפשרו לקטגוריית הבינים להגדיל את הגבלת ההספק מ-33 ל-47 כ"ס ועד שיאושרו בארץ תקנות אלו הנינג'ה 300 יצטרך להמתין כדי להפוך ללהיט כמו הדגם אותו הוא מחליף.

קאוואסאקי Z800 –   קאוואסאקי הציגה את ה-Z800 בתערוכת קלן כיורש ל-Z750 שהינו להיט מכירות באירופה ומהאופנועים היותר מצליחים של קאוואסאקי. ל-Z החדש מנוע מוגדל המספק 113 כ"ס, שלדה חדשה, מתלים מתכוונים, מערכת ABS ומעל לכל עיצוב סופר מושקע במיוחד עבור אופנוע יפני. המחיר של ה-Z800 עומד על 70 אלף ש"ח, זול ממתחריו הישירים כמו הסוזוקי GSR750 והימאהה פייזר 8 וגם קרוב מאד באלפי שקלים בודדים מאופנועי תקציב פשוטים בנפח 600 סמ"ק.

קאוואסאקי ZX6R 636 – אופנוע הסופרספורט של החברה הוצג במהדורתו העדכנית לפני מספר חודשים שחוזרת לנפח הלא שגרתי של 636 סמ"ק בו השתמשה קאוואסאקי לפני כמעט כעשור. ה-636 מביא איתו זליגה של טכנולוגיה מעולם אופנועי ה-1,000 סמ"ק כשהוא מצויד במערכת בקרת אחיזה לראשונה באופנועי ה-600 הספורטיביים יחד עם שתי מפות הצתה לבחירה ומזלג קדמי בשיטת הבוכנה הגדולה. מחיר ה-ZX6R החדש הוא 99 אלף ש"ח.

יחד עם שלושת דגמי הכביש החדשים מגיע גם ה-ZX10R, אופנוע הסופרבייק של קאוואסאקי שזכה למספר עדכונים לקראת 2013 שעיקרים משכך היגוי אלקטרוני חדש ושינויי גרפיקה קלילים. הבשורה בדגם המעודכן היא מחירו שעומד כעת על 120 אלף ש"ח, הוזלה של 10 אלף ש"ח וזה גם ההפרש לעומת יתר מתחריו היפניים שמחירם הוא כ-130 אלף ש"ח.

ירוק בשטח
אישור תקנות היבוא של כלים תחרותיים לארץ פתחו את הדלת ליבוא ושיווק אופנועי מוטוקורס באופן חוקי. הסנוניות הראשונות של המוטקרוסרים של ימאהה וסוזוקי כבר החלו משווקים בשבועיים האחרונים וזכו להצלחה נאה, כ-40 אופנועי מוטוקרוס של ימאהה כבר נמכרו עד כה באופן חוקי. אל החגיגה בצהוב וכחול מצטרף גם הירוק של קאוואסאקי עם שלושה אופנועי מוטוקרוס מדגמי 2013 שנחתו בארץ אותם משווקת מטרו בצמוד לששת דגמי המוטוקרוס של ימאהה.

קאוואסאקי KX450F – אופנוע המוטוקרוס הבכיר של קאוואסאקי זכה לקראת 2013 במזלג פניאומטי מסוג PSF יחד עם שורת עדכונים במנוע, 3 מפות הצתה לבחירה וכידון מתכוונן חדש. מחירו של ה-KX450F הוא 47 אלף ש"ח.

קאוואסאקי KX250F – הנציג של קאוואסאקי בקטגוריה הקלה עבר אף הוא מקצה שיפורים השנה שעיקרו מזלג חדש עם שיכוך מופרד (SFF), מנוע עם יחס דחיסה מוגדל ומערכת הזרקה חדשה. מחיר האופנוע עומד בארץ על 45 אלף ש"ח.

קאוואסאקי KX65 – עבור רוכבים צעירים בגילאי 8-11 מציעה מטרו את ה-KX65 שלמרות מידתיו הזעירות כולל מפרט איכותי וקרבי ביחס לאופנועי מוטוקרוס ילדים אחרים ומתונים יותר. המנוע הוא דו-פעימתי מקורר מים, לתיבת ההילוכים שישה יחסי העברה, ישנם שני בלמי דיסק ואפילו אפשרויות כיוון למתלים. לא רע בהשוואה למתחרים המסתפקים במנועי 4 פעימות מקוררי אוויר ובלמי תוף. לטכנולוגיה יש גם מחיר והוא 23 אלף ש"ח.

חידוש נוסף הוא בתחום הטרקטורנים שם יחל לראשונה שיווק של טרקטורונים ספורטיביים מבית קאוואסאקי, נוסף למשפחת המיול (טרקטורוני משא). היבוא מתאפשר הודות לתקנות יבוא הרכבים התחרותיים המעניקות מחיר מוזל וגם פוטרת את הכלים מהתקנת קשת ביטחון, אמצעי לו התנגדו במטרו במשך שנים ומנע את יבוא טרקטורוני קאוואסאקי עד כה. הדגם שיגיע ארצה הוא ה- KFX450R שהוא פסגת ההיצע של קאוואסאקי בתחום הטרקטורונים. ה-KFX450R עושה שימוש במנוע של ה-KX450F מה שמעיד על אופי רייסרי טהור. הטרקטורון מצויד בשלדה וזרוע אחורית מאלומיניום, בולמים מתכווננים ומערכת פליטה מטיטניום. משקל הטרקטורון הוא 178 ק"ג בלבד ומחירו בארץ עומד על 50 אלף ש"ח. נכון לעתה לא צפויים להגיע טרקטורונים נוספים של קאוואסקי ארצה מסדרת ה-Brute Force שכן, מדובר בטרקטורוני עבודה/טיולים בעלי הנעה כפולה שלא יכולים ליהנות מהמס המופחת .

נערות קאוואסאקי 2013

גלריה

16 תגובות ל דגמי 2013 של קאוואסאקי בישראל

  1. משפחת ה: Z נייקד אלו האופנועים שתמיד מרשימים אותי. גם ההונדה CB 1000

  2. כמה עולה לבטח כלי לצרכי מירוצים – מספר אפור?

  3. אבל שפול גז יבואו ללמוד לתת כתבה מקיפה מכם. לא כל כך מעניין אותי מי ומה אבל לדעתי פול גז ומוטו זה כבר בלשון עבר. אתם על הגובה. כל הכבוד.

  4. היה אוכל? סתם מעריך את הסקירה. ניהנתי לקרוא.

  5. מה אתה אוכל את הראש שלנו כל הזמן על הונדה. בסוף נחשוב או שאתה מושתל שלהם ואו שאתה מקבל מהם כסף…

  6. בהצלחה עם הכלים החדשים וסוף סוף טרקטורון אצלם ישירות, רק בחיאת תורידו מחירים ותהנו ממכירות

  7. הרבה יותר מזו של פול גז האיכותיים בדרך כלל. ואין מה לדבר על הסקירה הכמעט נוגעת ללב של מוטו הדועך לאיטו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל