fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

קטנועי ה-125 החדשים של הונדה בישראל

קטנועי ה-125 החדשים של הונדה בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

חברת 'מאיר' החלה לשווק לאחרונה את דגמי 2013 של ההונדה SH125 וההונדה PCX. שני הדגמים עושים שימוש ביחידת הנעה חדשה מסדרת ה-ESP (Enhanced Smart Power)  של הונדה. מדובר ביחידת הנעה מוזרקת ומקוררת נוזל בעלת שני שסתומים וגל זיזים עילי המשודכת למערכת דימום מנוע בעמידה לטובת חיסכון בדלק.  יחידת ההנעה קיימת בנפחי 125 ו-150 סמ"ק אך לארץ מגיע רק מנוע ה-125 סמ"ק, משיקולי רישוי מובנים.
סדרת המנועים החדשה הופיעה לפני שנה במתיחת הפנים לה זכה ה-PCX לפני שנה. מעבר למנוע החדש קיבל ה-PCX במתיחת הפנים שינוים קלים בכיול המתלים וגווני צביעה חדשים. מחיר ה-PCX המעודכן בארץ נותר ללא שינוי והוא עומד על 19,900 ש"ח.

ה-SH125 לעומת זאת הוא קטנוע חדש לחלוטין שהוצג לפני כחצי שנה לקראת תערוכת קלן. נוסף למנוע החדש זכה ה-SH לשנת 2013 גם לעיצוב עדכני עם יחידת תאורה בכידון לשלדה חדשה. הודות לשלדה במבנה החדש ולארגון מחדש של המכלולים (מצנן צמוד למנוע, מיכל דלק חדש) מתאפשר ל-SH תא אכסון לקסדה מלאה תחת המושב, דבר לא מקובל בקטנועים בעלי חישוקי 16' מסוגו של ה-SH. ל- SH מערכת בלימה משולבת (CBS) תקנית אך מערכת ה- ABS האופציונלית  נעדרת מהדגמים המגיעים ארצה. צרכית הדלק המוצהרת של ה-SH125 יחד עם מערכת דימום המנוע בעמידה עומד על למעלה מ-47 ק"מ לליטר. מחירו של ה-SH125 נותר גם הוא זהה לזה של הדגם הקודם והוא 21,900 ש"ח. יש לציין שה-SH125 שונה מה-SH300 שגם הוא נמכר בארץ ועבר מתיחת פנים לפני למעלה משנה.

  SH125 PCX 125
מנוע צילינדר יחיד, 125 סמ"ק, 2 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק צילינדר יחיד, 125 סמ"ק, 2 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 11.7 כ"ס ב-8,500 סל"ד 11.5כ"ס ב-8,000 סל"ד
מומנט 1.12 קג"מ ב- 6,500 סל"ד 1.22 קג"מ ב-6,000 סל"ד
קדחXמהלך 57.9X52.4 57.9X52.4
יחס דחיסה 11:1 11:1
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 33 מ"מ, מהלך 89 מ"מ

אחורי – בולם כפול, מהלך 83 מ"מ 

קדמי – מזלג טלסקופי 31 מ"מ, מהלך 100 מ"מ

אחורי – זרוע אלומיניום, בולם כפול, מהלך 75 מ"מ

בלמים  קדמי – דיסק 240 מ"מ, קליפר 3 בוכנות

אחורי – דיסק 240 מ"מ, קליפר בוכנה אחרת

מערכת בלימה משולבת

קדמי – דיסק 220 מ"מ, קליפר 3 בוכנות

אחורי – תוף 130 מ"מ

מערכת בלימה משולבת

צמיגים קדמי – 100/80-16
אחורי – 120/80-16
קדמי – 90/90-14
אחורי – 100/90-14
בסיס גלגלים 1,340 מ"מ 1,315 מ"מ
גובה מושב 800 מ"מ 760 מ"מ
מיכל דלק 7.5 ליטר 5.9 ליטר
משקל 134 ק"ג 128 ק"ג (רטוב)

גלריה

18 תגובות ל קטנועי ה-125 החדשים של הונדה בישראל

  1. למה מחכים? שתהיה חובת ABS כמו באירופה?

  2. הופתעתי מרמת השירות והמקצועיות שם.
    גם בטיפול לאחר הרצה התייחסו אלי במקצועיות, אני רכבתי עד כה על גויי רייד, לא מכיר יחס כזה…כל הכבוד

  3. 22 אלף ש"ח בשביל 125 עם גלגלים גדולים זה המון. עדיף לקחת פיג'ו טוויט ב10 אלף שקל פחות

  4. רכבתי על pcx של חבר. לדעתי הוא לא מפחית את צריכת הדלק באופן משמעותי ולוקח כוח מהמצבר בהתנעות המרובות. אבל הוא מאוד מאוד חזק

  5. כרוכב רק בתוך העיר אני משתמש בשנים האחרונות רק עם קטנועים בקוטר גלגלים 16 אינטש. יושב זקוף, כמעט ולא מרגיש מכות, פניות סיבובים והשתחלות נוחה בתנועה. פחות מעניינת אותי צריכת הדלק

  6. כמו באירופה – 80% הם קטנועים עם חישוקים גדולים והשאר… אפריליה…

  7. ראיתי כי הרבה רוכבות צעירות בוחרות בג'וירייד 125 בגלל היציבות וגובה המושב הנמוך. עם מחיר נכון הוא המתחרה היחיד לו (בליגה השונה מהמובי ודומיו הזריזים והטובים).

  8. אבל שווה לראות לאן הולך המנוע החדש הזה.

  9. הכלי נכבה בעמידה בלי תנועה וכשהוא נותן בגז הוא כמעט בפול טורים. זינוק נחמד וחזק. השאלה היא כמה כבר הכיבוי וההתנעה הזו יכולה לחסוך באמת והאם היא לא מקצרת את חייו?

  10. מצטרף להמלצה על הצוות, מאוד נהנתי מהרכישה.
    בנוגע לקטנוע – קטנוע ראשון שלי, מקנה ביטחון ואני נהנה ממנו מאוד. צריכת דלק ממוצעת 38 קמ/ל.

  11. בלי תקלות, בלי קשקושים, מעט יקר ואחרי זה נדה! כלום! מהיר, כיפי, נוח בתמרון בעיר.

  12. בזמנו היה מומלץ מאוד על ידי טל שביט ז"ל והמשיך אתכם ועם YNET כמובן, נהנתי לראות שבחים. רכשתי כזה, הרגשתי בטוח והתקדמתי לאופנוע מקטנוע. כלי מעולה לכל הדעות.

  13. שמעתי שהם מכרו ככמיות גדולות עשו לי טריידאין במחיר מחירון נתנו מתנה 100 ליטר דלק 3 טיפולים חינם 1000 שח אביזרים מנוי גרירה חינם

  14. הונדה SH 22.000 ש"ח / סאניאנג HD 16.000/ קימקו אגיליטי 12.000 האם מקום לאכסון הקסדה שווה עשיריה ?. ולגביי האיכות ועלות הטיפולים של הונדה לעומת האחרים: בימינו מתקבל אותו הסכום לתשלום בקופה ובארנק.

  15. טיפול קטן מעל 500 שח וגם קטנוע 125 במחיר של 250 עיסקה לא שווה

  16. אי אפשר להשוות הונדה לסאנ-יאנג או קימקו או אחרים.
    הונדה היא תעשיינית המנועים הגדולה בעולם ובשוק העולמי היא מובילה בייצור האופנועים.
    והאיכות והאמינות של הונדה מובטחים. גם השירות.

    זה כמו להשוות האגן דאז לשטראוס. האגן דאז הרבה יותר יקר, אבל זו כבר גלידה בליגה אחרת.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל