fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

גרסת אדוונצ'ר לב.מ.וו F800GS

גרסת אדוונצ'ר לב.מ.וו F800GS

אופיר דואק

צילום: יצרן

ב.מ.וו ממשיכה להרחיב את היצע דגמי התיור ההרפתקני שלה וחושפת לראשונה גרסת אדוונצ'ר קרבית ומאובזרת ל-F800GS. עד כה רק ה-R1200GS הבכיר במשפחה זכה לחבילת אדוונצ'ר בעלת אפיון שטח. עם זאת צריך לזכור שה-F800GS הוא בעל אורינטציה דו-שימושית גדולה יותר מאחיו הקטן ה-F700GS שנבדל ממנו במנוע חלש יותר, מתלים שונים וצמיגים במידות שונות עם פרופיל כביש מובהק יותר.

גרסת האדוונצ'ר של ה-F800GS זהה מבחינת יחידת ההנעה (טווין מקבילי בהספק של 85 כ"ס) אך מקבלת כסטנדרט ציוד המוצע בדגם הרגיל רק כאופציה. כך כולל האדוונצ'ר את מערכת ה-ESA לכיוון אלקטרוני של המתלים, מערכת ABS תקנית עם אפשרות לניתוק ברכיבת שטח ומערכת בקרת משיכה (ASC). אגב, אבזור זה מגיע באופן תקני ב-F800GS המשווק בישראל. כאופציה ניתן לקבל את ה-F800GS אדוונצ'ר עם מצב אינדורו למערכת ה- ABS ובקרת המשיכה המאפשרת החלקה מבוקרת בזמן רכיבת שטח.

 

חיצונית זכה ה-F800 אדוונצ'ר לעיצוב מחוזק לכיסויי הצד של המצננים, מושב חדש ומדורג שגבוה בס"מ מבעבר ומשקף קדמי גבוה יותר. שלדת הזנב זכתה לחיזוקים לטובת נשיאת משקל משופרת ןישנו מיכל דלק חדש בנפח 24 ליטר, 8 יותר מאשר בגרסה הרגילה, מה שאמור להגדיל את טווח הרכיבה ב-120 ק"מ על פי ב.מ.וו. רשימת האבזור התקני של גרסת האדוונצ'ר כוללת גם מיגון גחון ומגני מנוע צדיים, מנשאים לזיווד צד המשמשים כמיגון למיכל הדלק הנמצא מתחת המושב ואפשרות כיוון לרגלית הבלם האחורי. המשקל של ה-F800GS הוא 229 ק"ג, 15 ק"ג יותר מאשר הדגם הרגיל.

לכבוד חשיפת ה-F800GS אדוונצ'ר מציגה ב.מ.וו גם מהדורת השקה מיוחדת שתיוצר ב-1,000 יחידות. מהדורת ההשקה זוכה לצביעה ייחודית מוזהבת (כמו בתמונות) וחבילת אבזור מקיפה הכוללת מחשב דרך מורחב, מערכת ניווט, ידיות מחוממות וחבילת זיווד מקורית.
לארץ אמורה להגיע גרסת האדוונצ'ר של ה-F800GS אך טרם ידועה מה יהיה מחירה.

2 תגובות ל גרסת אדוונצ'ר לב.מ.וו F800GS

  1. דגם הטריומף טייגר 800 XC מתחרה ישירות בדגם ה-800 של לבמוו, הוא נמכר בכמויות גדולות יותר ומתומחר נמוך יותר.
    נוסף לכך יש לו מנוע חזק וגם חלק יותר מהבמוו.
    זוהי תגובה של הבווארים בתחרות הקשה והארוכה עם טריומף על שוק האדוונצ'ר 800.

    המחיר של הדגם החדש יהיה עוד יותר יקר מהדגם הקיים (בארה"ב 12 אלף דולר), ואפשר להניח שיגיע כמעט ל-15 אלף דולר עם כל התוספות. בטווח הזה הוא נכנס לתחרות עם אופנועי האדוונצ'ר הגדולים (1200). ימים יגידו מה יקרה עם הדגם הזה, אבל לדעתי במוו עושים טעות – השוק הנוכחי דורש אופנועים זולים ושימושיים יותר, וייקור האופנוע לא יתרום למכירות.

  2. במקום לפרוח עם כזה כלי ימכרו מעט וישבו מוחות גדולים שעות בבוואריה וישאלו איפה טעינו?!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל