מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
הארלי שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
בנלי שמאל עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ק.ט.מ חושפת את דגמי 2014

ק.ט.מ חושפת את דגמי 2014

אופיר דואק

צילום: יח"צ

באופן מסורתי, עוד בטרם מגיעים חודשי הקיץ, ממהרת ק.ט.מ לחשוף את עדכוני לדגמי שנת הדגם הבאה. גם השנה לא יוצאת דופן ובימים אלו מציגה ק.ט.מ את דגמי 2014 של סדרות האינדורו (EXC) והמוטוקרוס (SX).
בתחום האינדורו זוכה ה-EXC-F250  לשינויים הגדולים ביותר ומדובר באופנוע כמעט חדש לגמרי. המנוע חדש מתבסס על מנוע ה-350EXC-F כאשר קדח הבוכנה גדל ב-2 מ"מ ל-78 מ"מ ואילו מהלך הבוכנה התקצר ל-53.2 מ"מ. למנוע החדש גם שסתומי יניקה מוגדלים, ראש מנוע חדש, בוכנה חדשה ומערכת ניהול מנוע משופרת. כל השינויים מביאים לשיפור בזמינות הכוח ולתוספת של 0.4 קג"מ בין 6,000 ל-7,000 סל"ד ולהעלאת הסל"ד המרבי של המנוע ל-11 אלף סל"ד. בלוק המנוע החדש המיוצר בשיטת יציקת לחץ קל יותר מקודמו ב-600 גרם וישנו גל איזון חדש לטובת פעולה חלקה יותר. תיבת ההילוכים נלקחה ישירות מדגם ה-350 אך יחסי ההעברה בשלושת ההילוכים הגבוהים קוצרו. גם השלדה נלקחה מדגם ה-350 המוצלח כך שלמעשה קיבלנו גרסה מוקטנת נפח שלו.

עוד שינויים בולטים בדגמי האינדורו 4 פעימות קיבלו דגמי ה-450 וה-500 סמ"ק קיבלו גל זיזים עילי קל יותר ב-10% וקפיצי שסתומים חדשים שעל פי ק.ט.מ קלים ב-40% כשבנוסף ישנן מפות הצתה מעודכנות לבחירת הרוכב. כל הדגמים זכו לכיול מתלים מעודכן ובעיקר למחזירי שמן חדשים לבולם ה-PDS  האחורי. כל דגמי האינדורו זכו למשאבות מצמד ובלם חדשות ומשופרות. חיצונית יש לדגמי 2014 כיסויי תיבת אוויר חדשים, פנס קדמי חדש, מגני ידיים חדשים ולמיכל דלק חדש. כמובן שישנה גם גרפיקה וצביעה עדכנית על מנת להבדיל את דגמי 2014 מקודמיהם.

השינויים להם זכו דגמי המוטוקרוס כוללים זרוע אחורית בתכנון מחודש ומזלג קדמי שעבר שינויי כיול. דגם ה-250SX חזר לתיבת הילוכים בעלת חמישה יחסי העברה במקום שישה בעבר ואילו דגם ה-450 זכה לגל זיזים חדש ומוצע כעת עם מתנע חשמלי בלבד.
הדגמים הדו-פעימתיים הן של סדרת האינדורו והן של סדרת המוטוקרוס עברו שינויים קלים בלבד ביחידות ההנעה. דגמי ה-250 סמ"ק מוטוקרוס ואינדורו ודגם ה-300 סמ"ק אינדורו זכו לראש צילינדר חדש ומצבר חזק יותר.

כמו בכל שנה מציעה ק.ט.מ גרסאות Six Days קרביות ומאובזרות כאשר השנה נצבעו גרסאות אלו בצבעי הדגל האיטלקי עם גרפיקה חדשה בהתאם למיקום אירוע הסיקס דייז השנה באי סרדיניה. דגמי הסיקס דייז כוללים השנה מזלג קדמי חדש עם קרטרידג' סגור, משולשים חדשים מכורסמים, מגני מצננים לדגמי ה4 פעימות, מגן מפלט מקרבון לדגמי השתי פעימות, חישוקים שונים ולוח מחוונים חדש.

גלריה

2 תגובות ל ק.ט.מ חושפת את דגמי 2014

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל