fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

גרסה מוגדלת ל-M.V אגוסטה F3

גרסה מוגדלת ל-M.V אגוסטה F3

אופיר דואק

צילום: יצרן

ב-MV אגוסטה ממשיכים להרחיב את קו הדגמים של החברה והפעם מגיע תור אופנוע הסופרספורט של החברה, ה-F3. ה-F3 יצא לכבישי העולם לפני כשנה וחצי עם מנוע טריפל בנפח 675 סמ"ק. אותו מנוע טריפל הוגדל על ידי M.V אגוסטה לנפח של 798 סמ"ק והושתל בברוטלה העירום ובאופנוע ההיפרמוטו החדש של החברה ריבאלה, שניהם נחשפו בתערוכת מילאנו האחרונה. היה זה טבעי שהמנוע המוגדל יושתל גם ב-F3 הספורטיבי, כדי לגשר על הפער בינו לבין ה-F4 מרובע הצילינדרים, וכך נולד ה-F3 800 שנחשף על ידי M.V אגוסטה כעת.

הגדלת הנפח של מנוע הטריפל מ-675 סמ"ק ל-798 סמ"ק הושגה על ידי הגדלת מהלך הבוכנה ל-54.3 מ"מ כאשר קדח הבוכנה נותר זהה. הודות למערכת ניהול מנוע חדשה ומערכת הזרקת דלק שונה מספק מנוע ה-800 של ה-F3 148 כ"ס ב-13 אלף סל"ד וכ-9 קג"מ ב-10,600 סל"ד. בהשוואה לברוטלה 800 מדובר בתוספת של  23 כ"ס ו-0.7 קג"מ המושגים בסל"ד גבוה יותר בהתאם לאופי הספורטיבי של ה-F3. בהשוואה ל-F3 675 נהנית גרסת ה-800 מתוספת של 22 כ"ס ו-1.7 קג"מ.
תיבת ההילוכים נותרה זהה אך יחס ההעברה הסופי הוארך במקצת וישנו כעת מצמד מחליק שאינו קיים בגרסת ה-675. גרסת ה-800 כוללת גם קוויק שיפטר אלקטרוני המוצע בדגם ה-675 כתוספת.

השלדה של ה-F3 800  זהה לזו של ה-F3 בגרסת ה-675 כולל בסיס הגלגלים שאורכו 1,380 מ"מ. גם מכלולי השלדה נותרו זהים עם מזלג הפוך 43 מ"מ של מרזוקי מלפנים וזרוע אחורית חד צידית מאלומיניום עם בולם זאקס מאחור. מערכת הבלימה נותרה עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים עם קליפרים ראדיאלים של ברמבו בעלי 4 בוכנות אך הכיול שונה בהתאם לתוספת הכוח והשיפור בביצועים. משקל האופנוע נותר זהה למקור ועומד על 173 ק"ג יבשים.
גם ב-F3 800  ישנה חבילת האלקטרווניקה של M.V אגוסטה הכוללת מצערת אלקטרונית ושלוש מפות הצתה שונות יחד עם מערכת בקרת משיכה בעלת שמונה מצבים אך עדין ללא מערכת ABS שלא קיימת בדגמי ה-F3. מחיר ה-F3 800 החדש עומד על 14 אלף יורו, כ-1,400 יורו יותר מ-ה-F3 675.

M.V אגוסטה F3 800 – מפרט טכני

מנוע 3 צילינדרים לרוחב, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 148 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט 9 קג"מ ב-10,600 סל"ד
קדחXמהלך 54.3X79 מ"מ
יחס דחיסה 13.3:1
הילוכים 6
תמסורת מצמד מחליק, קוויק שיפטר אלקטרוני
מתלים קדמי – מזלג הפוך מרזוקי 43 מ"מ, כונון מלא, מהלך 125 מ"מ

אחורי – זרוע חד צידית, בולם זאקס עם כוונון מלא, מהלך 123 מ"מ

בלמים קדמי – דיסקים צפים 320 מ"מ, קליפרים ראדיאלים 4 בוכנות

אחורי – דיסק 220 מ"מ, קליפר 2 בוכנות

צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי – 180-55-17
בסיס גלגלים 1,380 מ"מ
גובה מושב 805 מ"מ
מיכל דלק 16.5 ליטר
משקל יבש 173 ק"ג
מהירות מרבית 269 קמ"ש

גלריה

תגובה אחת ל גרסה מוגדלת ל-M.V אגוסטה F3

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל