fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

אמ.וי אגוסטה ברוטאלה 1090R קליפורניה

אמ.וי אגוסטה ברוטאלה 1090R קליפורניה

גיא בן ברק

צילום: יצרן


במסגרת מתקפת העירומים השריריים המחודשת ל-2014, עם סופר דיוק 1290, ב.מ.וו S1000RR עירום, דוקאטי מונסטר 1200, קאוואסאקי Z1000 – ובטוח שיהיו עוד בטרם תיפתח תערוכת מילאנו עוד שלושה שבועות – משחררת אמ.וי את גרסת העיצוב החדשה לנייקד הבריון שלה, ברוטאלה 1090R ושמו קליפורניה. 

המכלול המכאני זהה ל-1090R במהדורתו החדשה ביותר אשר הוצגה בשנה שעברה, עם קרוב ל-160 כ"ס וטכנולוגיה מתקדמת, הן במנוע והן במתלים, ומהווה גרסה משודרגת לברוטאלה הרגיל וגרסה מעט זולה יותר בהשוואה לברוטאלה RR. החידוש בקליפורניה היא הצביעה המיוחדת של המעצב האיטלקי סימון ד'אוריה, שאף רשם עליה פטנט. זו צביעה בגוון עץ כהה, כשחלקים מסוימים, במיוחד חלקי הקרבון באופנוע, צבועים בטכניקה שונה ומיוחדת עוד יותר- כהים עם גבולות כחולים, מהצביעות אשר מוצאות את דרכן מהר מאוד לגלריות ומוזיאונים לעיצוב.

הצביעה הזו היא עניין של טעם, אך אין ספק בייחוד שלה. הבעיה שלי כפולה, אם האופנוע בתנועה, כמו שאופנוע צריך להיות רוב הזמן, אז קשה עד בלתי אפשרי לעמוד על הדקויות המטורפות של הצביעה הזו ומה שנשאר בזיכרון כשהדבר הזה חולף על ידך הוא סוג של טפט, ובעיקר, הצביעות הכהות והמיוחדות הללו לא לוקחות בחשבון את הנראות הנמוכה של האופנוע, במיוחד עם רוכב במעיל עור שחור ובשעות בין ערביים, וזה סיכון. מחירו המשוער של הברוטאלה הזה יהיה כ-15,000 אירו באירופה. 



גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל