fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן

הטרנספורמר של XOR – גם חשמלי גם מתקפל

הטרנספורמר של XOR – גם חשמלי גם מתקפל

גיא בן ברק

צילום: יצרן


חברת XOR הציגה את הקטנוע החשמלי המתקפל שלה כבר ב-2009. בתערוכת מילאנו הנוכחית חזרו החברים להציג והפעם עם שתי גרסאות לכלי המעניין שלהם הקרוי X02.

במשקל של 90 קילוגרמים כולל מצברים וממדים קומפקטיים מתאים הכלי הזה לתא מטען של סטיישן ובוודאי טנדרים ורכבים מסחריים, כלומר הרעיון הוא להגיע עם הרכב מהבית בפרברים, לשלוף את הקטנוע, ל"הרכיב" אותו ולהתנייד בתוך העיר. הטווח מספיק מעל ומעבר לצרכים עירוניים, במהירות של 45 קמ"ש מספיק המצבר ל-130 קילומטר, במהירות של 90 קמ"ש ל-75 קילומטר, ואם זה לא מספק אז זמן הטעינה מריק למלא עומד על שעה ועשרים דקות. לכלי אף מערכת המונעת החלקה בתאוצה על משטחים רטובים, בלמי דיסק, תא מטען קטן, תאורת לד היעילה גם ביום. לאור ההתפשטות הויראלית של אופניים חשמליות מעורר הקטנוע הקטן הזה תקווה שאולי הוא יחליף את המטרד של האופניים שאינם מחייבות קסדה וביטוח – בכלי הגיוני, שימושי ביותר וזול, שגם דורש מינימום הגנה בדמות קסדה, דורש ביטוח מינימאלי ובו זמנית עולה על אופניים חשמליים בכל תחום כולל התאמתו לנשיאה בתוך ברכב, בטיחות, נראות וכו'. מעבר לזה הקטנוע הזה אינו דורש מהנהג "להפוך לאופנוען" כפי שקורה אפילו עם קטנועים קטנים, ה-XO2 הוא סוג של צעצוע כך שאף נהג לא יתקשה לשכנע את אשתו לאפשר לו לרכב עליו בלי שתאיים עליו בגירוש מהבית.

תגובה אחת ל הטרנספורמר של XOR – גם חשמלי גם מתקפל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל