fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

הונדה מחדשת ה-VFR800F

הונדה מחדשת ה-VFR800F

גיא בן ברק

צילום: יצרן


VFR750 נולד ב-1986 ומייד הפך להצלחה אדירה הן בקרב בעלי המקצוע והן בציבור הרחב. אופנוע זה שילב בין ספורטיביות, טכנולוגיה עילית, נוחות, כוח, משקל, תנוחת רכיבה, בעצם קשה לחשוב על תחום בו ה-750 ויורשו ה-800 שיצא ב-1998 נכשלו. אחד הסודות היה נפח מנוע ה-V4 – לא גדול מדי ולא קטן מדי, בדיוק טוב לאופנוע סביבו, ולכן נשאר בחיים גם כשהופיעו תחליפים בדמות הגרסה המוגדלת ל-1200 סמ"ק או הקרוסראנר. כך ל-2014 מקבל ה-VFR800 רענון בעיצוב, אמנם האגזוז לא חזר להתמקם מתחת לזנב אבל הכלי יפה, פשוט ונקי. משקלו 238 קילוגרמים  רטוב, שזה 10 קילוגרמים פחות מהדגם של 2013. הוא גם צר יותר באזור המושב המאפשר חביקה משופרת לרוכב, עם 106 כוחות סוס ויותר כוח בסל"ד נמוך ובינוני, מזלג חדש, זרוע אחורית חדשה וגלגלים חדשים גם הם, לוח שעונים כולל מצב הילוכים, צריכת דלק וטמפרטורה חיצונית, ידיות כידון מחוממות ומושב מתכוון למספר גבהים.



גלריה

10 תגובות ל הונדה מחדשת ה-VFR800F

  1. האם האופנוע מתוכנן להגיע ביבוא סדיר לישראל?

  2. מעניין אם מאיר חברה למכוניות תייבא את הדגם הזה ונוכל להינות ממנו כאן.

  3. האם בעיית חימום הבייצים שהייתה אופיינית לכלי נתפתרה ועכשיו יהיה יותר נעים לעיגולים במהלך הרכיבה?

  4. שלום רב.
    מבדיקה שנערכה הבוקר עם מאיר חברה למכוניות בע"מ בנושא יבוא הכלי לארץ נמסר שטרם נתקבלה החלטה בנושא והם נמצאים בעיצומו של תהליך בחינת העניין.
    לכשתתקבל הודעה נוספת מטעם מאיר חברה למכוניות היא תדווח כאן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל