fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

פינוקים ספורטיביים חדשים ל-2014

פינוקים ספורטיביים חדשים ל-2014

גיא בן ברק

צילום: יצרן


חלום לאלפיון העליון: דוקאטי סופרלגרה

היו ימים, טרם ה-1098, שהסופרבייקס של דוקאטי היו מזוהים עם משקל כבד "כי מנוע וי-טווין ושלדת צינורות פלדה שוקלים יותר מארבע-צילינדרי עם שלדת אלומיניום" – אבל כיום המצב הפוך. הסופרבייק של דוקאטי, פאניגלה בגרסת "סופרלגרה" החדשה ל-2014, הוא אכן סופר-קל, 177 קילוגרמים רטוב זה 23 קילוגרם פחות מסופרבייק יפני ארבע-צילינדרי. עם משקל כזה, הנמוך מכל אופנוע סדרתי בנפח 1200 ואף ליטר בהיסטוריה, ברור שמדובר על אופנוע יוצא דופן שלמעשה לא כל כך סדרתי אלא ייוצר ב-500 יחידות בלבד וכבר נמסר ששני שליש נמכרו במחיר של 66,000 אירו באירופה. המשקל הקל מאוד המושג בזכות החלפת כל חלק אפשרי בחלק קל ואקזוטי כמו למשל שלדת מגנזיום, ברגי טיטניום וחלקי גוף קרבון. בנוסף, המנוע מפיק 200 כוחות סוס והוא מגובה במיטב מתלי אוהלינס ושלל מערכות אלקטרוניות. ולמי שגם זה לא מספיק יש קיט מרוצים המוריד את המשקל בעוד 2.5 קילו (ל-152.5 קילו יבש) ומעלה את ההספק בחמישה כוחות סוס.



אקזוטי במחיר שפוי: אפריליה RSV4 aprc abs

הגרסה החדשה ל-2014 של הסופרבייק הכי אקזוטי במחיר הכי נמוך מכונה ABS על שום הדור החדש של מערכת הבלימה הממוחשבת המותקנת בה. מערכת זו מאפשרת כעת שלושה מצבים, ממסלול ועד כביש משובש, כולל אפשרות להפסקת פעולתה לגמרי, כלומר מעבר לבלימה אנושית מאה אחוז. בנוסף עולה כוח המנוע כחמישה כוחות סוס, ל-184. המנוע מוקם מחדש בשלדה לחלוקת משקל טובה יותר ומערכת APRC – מחשב ניהול המנוע השולט גם על קוויק שיפטר, בקרת ווילי ואחיזה וכמובן בלימה – עודכנה. מיכל דלק חדש בקיבולת של 18.5 ליטר (17 קודם) מעוצב יעיל יותר לחביקת הרגליים. שתי גרסאות לסופרבייק של אפריליה השנה, R "רגילה" ו"פקטורי" עם מתלי אוהלינס, גלגלי סגסוגת וצביעה בשחור/אדום בלבד.

אוהלינס אורגינל מהונדה: הונדה CBR1000RR SP

גרסאות S מיוחדות מקובלות בקרב היצרנים האירופים ובמיוחד דוקאטי ואפריליה, אך אצל היפנים הן נדירות. כזו היא ההונדה CBR1000RR המוצעת ל-2014 בגרסת SP הכוללת מתלי אוהלינס, בלמי ברמבו סופרבייק, שלדת זנב לרוכב יחיד – מושב יחיד ללא רגליות רוכב אחורי – רגליות רוכב גבוהות לטובת מרווח הטיה, קליפאונים ספורטיביים במיוחד, מגן רוח "באבל" ספורטיבי. נתוני המשקל וההספק זהים לגרסה הרגילה שגם היא שופרה ל-2014 עם 199 קילו רטוב ו-178 כוחות סוס. יש חשיבות לכך שמתלי האוהלינס, מזלג ובולם אחורי, מורכבים על האופנוע במקור, במפעל ביפן, כציוד מקורי ולא על ידי מוסך פרטי לאחר הקניה כפי שנעשה בדרך כלל עם מתלים חליפיים. דבר זה מונע בעיות אופייניות של חוסר התאמה ואלתורים ובעיקר מבטיח שכיול המתלים הבסיסי (דירוג קשיחות קפיצים) תואם לאופנוע, לממוצע רוכבים רחב ולשימוש כביש ציבורי.

 




גלריה

3 תגובות ל פינוקים ספורטיביים חדשים ל-2014

  1. על מה ולמה לוקחים עליו כל כך הרבה כסף? רק כי הוא יפה. איפה הוא במרוצים איפה הוא יכול לעזור בחיים היומויומיים? בקיצור חארטה.

  2. בחיי היום יום הכלים אחלה, העיצוב מטמטם, מה צריך יותר ???

  3. מאז שקניתי החלום שלי זה לקבל אתה מה שהשקעתי בו חזרה ולקנות מאזדה 3.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל