fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
שרקו
אודי דגן 140 על 70
סטפן

הוסקוורנה 701 – סופרמוטו קונספט, אבל כאן כבר ב-2015

הוסקוורנה 701 – סופרמוטו קונספט, אבל כאן כבר ב-2015

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הוסקוורנה הפצועה מהתהפוכות בשנים האחרונות עם הבעיטה מב.מ.וו, סגירת המפעל באיטליה והבעלות של ק.ט.מ בתחפושת הדאיגה שמא לא תשרוד – אבל בתערוכת מילאנו האחרונה הוכח כי ק.ט.מ עמדו במילתם וכי הם פועלים לחדש וליצור גם תחת המותג הוסקוורנה בן 110 השנים.

דגם מסקרן שהוצג במילאנו היה ה-701, סופרמוטו המבוסס על ה-SMC-R של ק.ט.מ שהוגדר "מחקרי" אולם במקביל נמסר בתערוכה כי הכוונה היא להכניסו לייצור כבר ב-2015. מספר נתונים משכו את העין, ראשית מדובר ב-75 כ"ס למנוע הסינגל האוסטרי שמייצר בגרסה המקורית 67 כ"ס, שלדת הצינורות ומתלי WP אף הם באים מהכתום ועברו שדרוג. מעניין מעבר מיכל הדלק לחלקו האחורי של האופנוע כדי לאפשר לרוכב לנוע על המושב כמה שיותר קדימה ואכן כאן המושב מגיע עד מעל הרדיאטור, באותו כיסוי לבן מכוער למדי מאחור חבוי גם המפלט לצורך אווירודינמיקה משופרת וכאן הורמה יותר מגבה אחת מאחר והסרת אגזוז זה לא משהו שנעשה לעיתים קרובות באופנועים, צריך לראות האם הגידול הלבן בחלק האחורי ישאר גם בגרסת הייצור. בכול מקרה הוסקוורנה חיה וזה כבר טוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove