fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הוסקוורנה 701 – סופרמוטו קונספט, אבל כאן כבר ב-2015

הוסקוורנה 701 – סופרמוטו קונספט, אבל כאן כבר ב-2015

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הוסקוורנה הפצועה מהתהפוכות בשנים האחרונות עם הבעיטה מב.מ.וו, סגירת המפעל באיטליה והבעלות של ק.ט.מ בתחפושת הדאיגה שמא לא תשרוד – אבל בתערוכת מילאנו האחרונה הוכח כי ק.ט.מ עמדו במילתם וכי הם פועלים לחדש וליצור גם תחת המותג הוסקוורנה בן 110 השנים.

דגם מסקרן שהוצג במילאנו היה ה-701, סופרמוטו המבוסס על ה-SMC-R של ק.ט.מ שהוגדר "מחקרי" אולם במקביל נמסר בתערוכה כי הכוונה היא להכניסו לייצור כבר ב-2015. מספר נתונים משכו את העין, ראשית מדובר ב-75 כ"ס למנוע הסינגל האוסטרי שמייצר בגרסה המקורית 67 כ"ס, שלדת הצינורות ומתלי WP אף הם באים מהכתום ועברו שדרוג. מעניין מעבר מיכל הדלק לחלקו האחורי של האופנוע כדי לאפשר לרוכב לנוע על המושב כמה שיותר קדימה ואכן כאן המושב מגיע עד מעל הרדיאטור, באותו כיסוי לבן מכוער למדי מאחור חבוי גם המפלט לצורך אווירודינמיקה משופרת וכאן הורמה יותר מגבה אחת מאחר והסרת אגזוז זה לא משהו שנעשה לעיתים קרובות באופנועים, צריך לראות האם הגידול הלבן בחלק האחורי ישאר גם בגרסת הייצור. בכול מקרה הוסקוורנה חיה וזה כבר טוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל