מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
סטפן
בנלי שמאל עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אחרי 60 שנה ו-60 מליון מכירות – הונדה קאב חדש

אחרי 60 שנה ו-60 מליון מכירות – הונדה קאב חדש

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מה שהחל כקונספט בתערוכת טוקיו מתברר כמוצר סדרתי מוכן לשיווק – ומדובר בלא פחות מאשר גרסאות חדשות להונדה קאב 110, המכונות "קרוס-קאב" ברוח התקופה הנוכחית בה הכול חייב להיות סוג של קרוס. שתי גרסאות של הקרוס קאב הוצגו, האחת "כביש" עם מגני רגליים ואגזוז נמוך והשניה "דו"ש" עם אגזוז גבוה, צמיגי קוביות.

הקאב הוא הדו-גלגלי הממונע הנמכר ביותר בכול הזמנים, מאז הוצג ב-1958 ועד 2010 נמכרו למעלה מ-60 מיליון יחידות, בגרסאות 50, 90 ו-110 סמ"ק, כולן עם מנוע ארבע פעימות צנוע ביצועים וארבעה הילוכים בתפעול חצי אוטומטי. מדובר באחד מכלי הרכב האמינים שבנמצא, תכנית טלוויזיה פופולארית מאוד של הב.ב.סי בדקה 10 דרכים שונות להרוס קאב, כולל לתדלק אותו בשמן בישול משומש מאוד או נסיעה עם 200 קילו על המושב האחורי או זריקת הכלי מקומה חמישית – לתדהמת הבוחנים הקאב התעקם וקרטע אבל תמיד המשיך לנסוע. הקאב נמכר גם בישראל והיו מי שטפחו אותם ליצירות אמנות, כפי שמקובל במועדוני הקאב הרבים בעולם.

גלריה

9 תגובות ל אחרי 60 שנה ו-60 מליון מכירות – הונדה קאב חדש

  1. זה אולי נשמע כמו טופ גיר אבל אני לא חושב שפיספסתי פרק שלהם…

  2. עשוי בטעם רע, לא באמת מאתגר את הקטנוע המסכן, סתם הורס אותו.

    בנוסף תיקון – הסרטון לא של BBC אלא של דיסקברי, האמריקקית, לכן אין לצפות לחן וטוב טעם כמו מתוכנית בריטית, אלא לוולגריות, והרבה ממנה.

  3. למה שהונדה לא תביא כלים אלו במקום האינובה שמוכרת היום. הם הרבה יותר מגניבים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל