fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
תמוז
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
שרקו
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל

סוזוקי אקסטריגר – וידאו לרובוטריק שגם מתקשר

סוזוקי אקסטריגר – וידאו לרובוטריק שגם מתקשר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

טכנולוגיה חדשנית של העברת מידע באמצעות אור כלולה באופנועון החשמלי אקסטריגר שהציגה סוזוקי בתערוכת טוקיו. חברת קאסיו היא שפתחה את הטכנולוגיה הקרויה "תקשורת אור גלויה" אשר מורכבת משני פנסים היורים מידע מאופנן על אור צבעוני ואלה מורכבים בחזית ובאחורי האקס טריגר. כפי שרואים בסרטון, שני אופנוענים נפגשים והמידע מועבר לצג על הכידון, כך אפשר להעביר גם הוראות ניווט ומפגשים, בקשות לעזרה, כולל ישירות למוסך היצרן, סרטוני וידאו ועוד.

האקסטריגר גם נוסע, כלי זעיר המיועד לעבור מרחקים רק כשהוא נישא על גבי רכב, ובעיר פורקים אותו ומתניידים בזריזות מרשימה. המנוע נלקח מקטנוע חשמלי של סוזוקי אי-לט'ס, 2.3 כ"ס ומהירות מרבית של 35 קמ"ש, זה מן אופניים חשמליות מתוחכמות כאלה – אבל עם מתלים של אופנוע, מזלג הפוך, בלמי דיסק, השילדה צינורות אלומיניום, המשקל 62 קילו בלבד, בסיס גלגלים זעיר גם הוא, 960 מ"מ, והמושב נמוך בגובה 720 מ"מ.

שוב ושוב אנחנו מקבלים הוכחות כי דגמי אב הטיפוס שהוצגו בטוקיו, בין אם האופנוע טורבו של סוזוקי או מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש של קאוואסאקי, ועכשיו האקסטריגר, הם יותר מאשר שעשועים של מעצבים ומהנדסים והם עשויים להופיע בשווקים במהירות מפתיעה.

גלריה

2 תגובות ל סוזוקי אקסטריגר – וידאו לרובוטריק שגם מתקשר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove