fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
פוני pny באנר קוביה צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר r-125
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

וידאו קאוואסאקי Z1000 החדש בתצוגת פעלולים של ליי באוורס

וידאו קאוואסאקי Z1000 החדש בתצוגת פעלולים של ליי באוורס

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ה-Z1000 החדש של קאוואסאקי, כמו כול אופנועי העירום שרירים מבוססי סופרבייק, מעודד הן בעיצובו והן בביצועיו פעילות קיצונית, פעלולי ווילי/סטופי/ברנאאוט מהסוג הנלמד במגרשים אבל מודגם לא אחת ברחובות הערים. יצרנים בדרך כלל מעדיפים להתייחס במרומז לפוטנציאל החוליגאניות של האופנועים שלהם, גם משיקולי תדמית אך בעיקר מסיכון ביטוחי שכן מעורבות רשמית לכאורה עלולה להתפרש כעידוד האקרובאטיקה המוטורית. את קאוואסאקי זה לא ממש מעניין, סרטון המתפרסם לאחרונה משווק את ה-Z1000 החדש בפירוש כאופנוע חוליגאני, עם הפעלולן הבריטי לי באוורס הנהנה מחסות מלאה של קאוואסאקי בריטניה. קאוואסאקי אף לא מסתפקים בצילומים, אחד ממנהלי קאוואסאקי באירופה אמר בראיון כי היצרן נמנע מלהתקין בקרת אחיזה ב-Z1000 "כי זה אופנוע למאצ'ואים". דווקא מבחינת הנתונים אין מדובר ברוצח מובהק, "רק" 142 כוח סוס ממנוע 1,043 סמ"ק ארבעה צילינדרים ספורטיבי, לעומת העירומים החדשים של ב.מ.וו ובמיוחד סופר-דיוק 1290 של ק.ט.מ זה לא הרבה, מאידך שיא ההספק של הקאווסאקי בא נמוך יחסית במונחי ארבע לרוחב, ב-10,000 סל"ד, כך שהכוח שימושי ויעיל גם במצערת פתוחה חלקית וגם זה משהו כמו שמדגים באוורס.

3 תגובות ל וידאו קאוואסאקי Z1000 החדש בתצוגת פעלולים של ליי באוורס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove