fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

וידאו קאוואסאקי Z1000 החדש בתצוגת פעלולים של ליי באוורס

וידאו קאוואסאקי Z1000 החדש בתצוגת פעלולים של ליי באוורס

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ה-Z1000 החדש של קאוואסאקי, כמו כול אופנועי העירום שרירים מבוססי סופרבייק, מעודד הן בעיצובו והן בביצועיו פעילות קיצונית, פעלולי ווילי/סטופי/ברנאאוט מהסוג הנלמד במגרשים אבל מודגם לא אחת ברחובות הערים. יצרנים בדרך כלל מעדיפים להתייחס במרומז לפוטנציאל החוליגאניות של האופנועים שלהם, גם משיקולי תדמית אך בעיקר מסיכון ביטוחי שכן מעורבות רשמית לכאורה עלולה להתפרש כעידוד האקרובאטיקה המוטורית. את קאוואסאקי זה לא ממש מעניין, סרטון המתפרסם לאחרונה משווק את ה-Z1000 החדש בפירוש כאופנוע חוליגאני, עם הפעלולן הבריטי לי באוורס הנהנה מחסות מלאה של קאוואסאקי בריטניה. קאוואסאקי אף לא מסתפקים בצילומים, אחד ממנהלי קאוואסאקי באירופה אמר בראיון כי היצרן נמנע מלהתקין בקרת אחיזה ב-Z1000 "כי זה אופנוע למאצ'ואים". דווקא מבחינת הנתונים אין מדובר ברוצח מובהק, "רק" 142 כוח סוס ממנוע 1,043 סמ"ק ארבעה צילינדרים ספורטיבי, לעומת העירומים החדשים של ב.מ.וו ובמיוחד סופר-דיוק 1290 של ק.ט.מ זה לא הרבה, מאידך שיא ההספק של הקאווסאקי בא נמוך יחסית במונחי ארבע לרוחב, ב-10,000 סל"ד, כך שהכוח שימושי ויעיל גם במצערת פתוחה חלקית וגם זה משהו כמו שמדגים באוורס.

3 תגובות ל וידאו קאוואסאקי Z1000 החדש בתצוגת פעלולים של ליי באוורס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל