fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הירו ההודית מקימה חברה עם מגנטי מרלי ענקית המחשוב לאופנועים

הירו ההודית מקימה חברה עם מגנטי מרלי ענקית המחשוב לאופנועים

גיא בן ברק

מאז 1984 קשורה הירו עם הונדה. יצרנית הטוסטוסים ההודית נזקקה לגב הטכנולוגי של הענקית היפנית, החברה המשותפת הייתה לגדולה בשוק ההודי, אולם דווקא ב-2010, כאשר קרנו של השוק האסייתי החלה מטפסת בקצב מוגבר, החליטה הונדה לצאת מהשותפות עם הירו. האחים מונג'ל ההודים בעלי הירו לא נבהלו מהנטישה הפתאומית של היפנים, נהפוך הוא, קצב הייצור הואץ והירו עברה את הונדה במכירות בהודו, ובמקביל ידע טכנולוגי נכנס ליצרן ההודי דרך רכישת חצי מחברת ביואל ב-2012, בראשה אריק ביואל, רוכב מירוצים ומהנדס בחסד, תורם מהידע והניסיון המשמעותיים שלו, כן הרלי עוד תצטער על זה שזרקה אותו אחרי שלושים שנה. מה עוד שלאחרונה נכנס ביואל להשתתפות מלאה לראשונה באליפות הסופרבייק העולמית, הירו נותנת לו גב בלתי מוגבל.

וכעת מתפרסם כי הירו ממשיכה בהרחבת בסיס הידע והפעילות שלה, עם הקמת חברה משותפת עם מגנטי מרלי, יצרנית ציוד המחשוב המובילה בעולם האופנועים. במציאות בה האלקטרוניקה היא מרכיב קריטי באופנוענות של השנים האחרונות התפקיד של מגנטי מרלי האיטלקית, המספקת ציוד הן לאליפויות העולם והן ליצרנים סדרתיים, הופך מהותי יותר ויותר והירו מתחברת כאן למקור ידע טכנולוגי חשוב מאוד.

התהליך של מעבר מרכז הכובד של ייצור האופנועים מהמערב למזרח מתרחב, אין היום למעשה יצרן משמעותי שאינו מחזיק בתי חרושת באסיה, ולראשונה האופנועים המיוצרים באסיה אף משווקים במערב. הירו תשחק תפקיד גדול יותר ויותר בתהליך הזה ואת תוצאות השילוב הקטלני הזה של ההודים – כסף ענק ממכירות של עשרות מיליוני כלים עם ידע טכנולוגי חדיש ישירות מהמוטו גיפי – נראה בעתיד הקרוב מאוד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל