fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

אופנוע או אופני הרים? משהו ידידותי מניו זילנד

אופנוע או אופני הרים? משהו ידידותי מניו זילנד

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הניו זילנדים בחברת מאונטיין בייק ידועים מזה שלוש שנים באופנועי השטח הידידותיים שלהם, כעת הם מציגים את האפ. אקס 5, אופנוע שטח למגוון שימושים עם אופי ידידותי וקל לשימוש השוקל 57 קילו בלבד. בהתאם לשם החברה הקטנה, רכיבה בהרים בהחלט באה בחשבון עם הכלי הזה, הקונספט דומה לזה של הפרירייד של ק.ט.מ, כלומר לאפשר להרבה יותר אנשים לרכב בשטח ולעבור מכשולים בקלות הודות לאופנוע הקליל, אלא שהכלי של הניו זילנדים מצליח לשקול כ-30 קילו פחות מאשר הפרירייד וכול אופנועי השטח הסדרתיים הקלים ביותר. הוא עושה זאת הודות לשלדת טיטניום שאמנם מעוצבת לתלפיות, מזכירה את המסבך של דוקאטי בקטן, אבל נראית פגיעה מאוד לנפילה בשטח ואלה קורות כידוע לא מעט בטח אצל רוכבים לא מנוסים אליהם מכוון האופנוע. מנוע 125 סינגל פשוט מתוצרת דייטונה יפן, אפשר להגדיל הנפח ל-190 סמ"ק, ניתן לבחור בין קלאץ' ידני לאוטומטי, המחיר נע מ-4,000 דולר ל-12,000 דולר, תלוי בשילדה, פלדה או טיטניום. הייצור יהיה באיטליה.

גלריה

3 תגובות ל אופנוע או אופני הרים? משהו ידידותי מניו זילנד

  1. ואין שום דמיון בין כלים מסוג זה לדגם הפרירייד של KTM

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove