fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

ימאהה לייצור מכוניות, תשווק מיני עם מנוע 3 ציל'

ימאהה לייצור מכוניות, תשווק מיני עם מנוע 3 ציל'

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קוראים לה ימאהה מוטיב-אי, מכונית לכול דבר ועניין שיצרן האופנועים, הפסנתרים והמנועים הודיע כי יתחיל לייצר בשנת 2015, תחרות ישירה לסמארט בשוק המכוניות העירוניות הזעירות. למרות שבטוקיו הוצג דגם בשם זה עם מנוע חשמלי הרי כעת מתברר שמתוכננת גם מכונית של ימאהה עם מנוע בעירה פנימית.

למוטיב-אי של ימאהה מנוע שלושה צילינדרים בנפח ליטר, למרות האסוציאציה המתבקשת ל-MT-09 עם מנוע שלושה צילינדרים החדש של ימאהה הרי אין קשר בין שני המנועים, בגרסת המכונית ייצר המנוע 70 כוח סוס בלבד לעומת 115 כוח סוס שמוציא מנוע ה-847 סמ"ק של האופנוע, אלה שני מנועים שונים לחלוטין ולצרכים שונים לחלוטין, המכונית של ימאהה תשקול באזור ה-650 קילו כך שהמנוע הזה יצטרך קודם כול לדעת להוציא אותה מהמקום, ורק אחר כך לדאוג למהירות.

ימאהה אינה זרה כול כלל ועיקר לעולם המכוניות, מזה עשרות שנים מייצרת ימאהה מנועים עבור וולבו, טויוטה ופורד, אולם המוטיב-אי תהיה המכונית הראשונה בפיתוח מלא לשיווק מסחרי מלא של ימאהה, מדובר בהשקעה לא פשוטה עבור היצרן שספג בשנים האחרונות הפסדי עתק אולם כנראה שאין להם ברירה אלא לנסות ליצור שווקים חדשים בעולם דו גלגלי הולך וקטן. עם תג מחיר מתוכנן של פחות מ-12,000 אירו באירופה, פחות ממחיר של אופנוע ספורט טוב, המוטיב אי של ימאהה עלולה בהחלט להיות ירייה ברגל ליצרנית האופנועים שכן אחת הסיבות לירידה במכירות אופנועים הן בדיוק מכוניות הסופר מיני הזולות.

גלריה

2 תגובות ל ימאהה לייצור מכוניות, תשווק מיני עם מנוע 3 ציל'

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל