fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

נמשכת ההתנפלות על השוק ההודי

נמשכת ההתנפלות על השוק ההודי

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

חולשת השווקים המתעוררים בשנה האחרונה כולל זה ההודי וחוסר הוודאות ההולכת וגואה בקשר להמשך הצמיחה המהירה מאוד בעולם השלישי לא באים לידי ביטוי בתערוכת אקספו של דלהי המציגה שטף של כלים חדשים המיועדים לשוק ההודי ורובם ככולם גם מיוצרים בהודו.

הונדה מציגה קרוס אובר חדש, קרוי CX01, מעט פרטים נחשפים מה עוד שזה סוג של קונספט, אבל הפרטים הטכניים לא ממש חשובים במקרה זה, מה כבר יכול להיות באופנוע שנראה כך, מיוצר בהודו ומיועד לשוק ההודי, אבל החשוב הוא שזה הכלי הראשון המתוכנן על ידי קבוצת המחקר והפיתוח החדשה של הונדה בהודו.

אופנוע חדש נוסף הוא T5, קרוזר המיוצר בהודו על ידי חברת וארדנקי, מבוסס על מנוע מוטו מוריני המקרטעת איתה יש ליצרן ההודי סוג של שותפות, מנוע הקורסה קורטה, וי-טווין מתקדם וחזק עם 118 כוח סוס מושתל באחד האופנועים הכי מכוערים שראו שמש. האופנוע מיועד לשוק ההודי אך גם למכירה במערב, אין ספק שבעיצוב כה מצודד הוא יימכר בלי סוף. במיוחד כשהמחיר ממש אטרקטיבי, "רק" בין 10,000 ל-14,000 אירו… מעבר למנוע האיטלקי גם שם הדגם בא משם, T5 כזכור הוא 850 של מוטו-גוצי משנות השמונים וגם הוא לא היה ממש יפה

גלריה

2 תגובות ל נמשכת ההתנפלות על השוק ההודי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל