fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ימאהה YZF-R125 חדש

ימאהה YZF-R125 חדש

גיא בן ברק

צילום: יצרן

"ימאהה תציג סופרספורט חדש בשבוע הקרוב", כך זמזמו אתרי אינטרנט בעולם לאחרונה, כשההתלבטות הייתה באיזה סופרספורט מדובר, האם סוף סוף ישקיעו ב-R1 הזקן שבחמש השנים האחרונות כמעט ולא השתנה או שמא יהיה זה ה-R6 שגם הוא השתפר בעיקר לרוחב שנים רבות ועכשיו קווינו שאולי יזכה לשיפורים המבוססים על הידע שנצבר עם הזכייה באליפות ה-600 העולמית ב-2013? לא זה ולא זה, צדקו הספקנים והפסימיים שאמרו שאם בכלל משהו יתחדש זה יהיה ה-125, כך הוברר היום (שישי) כאשר יצאו הפרטים באתר ימאהה אירופה.

האופנוע הקטן למשפחת YZF (מגוחך לקרוא לחד צילינדרי המיועד לילדים בשם המשפחה הזה אבל מילא), זוכה לפלסטיקה ועיצוב של ה-R6 כולל פתח יניקת האוויר במסיכה, "ראם אייר" המעלה את ההספק ב-0.000000000001 כוח סוס במהירויות שמעל 150 קמ"ש… רגע אבל האופנוע הזה בקושי עובר את ה-120 קמ"ש, נו לפחות זה נראה טוב. מה שכן עשו זה לכייל את מערכת ההזרקה, לא חלילה לטובת יותר הספק אלא כמובן לחיסכון בדלק, היצרן טוען לשיפור של 11% בצריכה. רכיב משמעותי יותר הוא המזלג ההפוך אבל גם כאן לא בטוח שעושים טוב לאופנוע שכן מזלג הפוך שוקל יותר ממזלג רגיל ועם משקל גבוה ממילא של 140 קילו על 15 כוח סוס עדיף היה לחסוך כול גרם. בנוסף לוח שעונים חדש, בלם קדמי חדש – דיסק צף עם קליפר רדיאלי, חישוקים חדשים מאלומיניום פלוס רכיבים קטנים חדשים לא מעטים כמו כנפיים, רגליות רוכב ונוסע.

גלריה

14 תגובות ל ימאהה YZF-R125 חדש

  1. אופנועי 125 הם לא אופנועים אמיתיים? כמה נפח או הספק צריך, מר בן ברק, כדי שאופנוע ייחשב בעיניך ל"אמיתי"?

  2. לי באופן אישי עפה בוכנה מהמנוע.
    לא עזרו לי אפילו בהנחה בחלקים אפילו שעברה האחריות.
    מבחינתי אל תעלו כלום על ימהה.

  3. זה היה ידוע.
    אבל האופנוע אחד היפים שיצאו לדעתי.

  4. אתה רוכב על איכות. ואתה צריך אופנוע שלא עושה בעיות. אין ויכוח שהימהה יפה, אז מה גם דוקטי יפה אז תיקנה דוקטי?

  5. אני כמעט נהרגתי מהאופנוע שעפה גם לי בוכנה, אני לא ביקשתי פיצוי ולא כלום. עברתי להונדה ושלום ולהתראות. הם יפים זה נכון, אבל גם קלאודיה שיפר היתה יפה, היום היא זקנה. צריך פרקטיות.

  6. אפילו מכוניות קטנות הם מנסים לייצר, זה רק מראה שהם מסתכלים על טבלת המכירות. מה שמצליח – עושים עוד ממנו ומחדשים. R1, פאסה. היה מגניב ולהחזיק אותו מול היבואן פה זה בזבוז זמן וכסף

  7. אם עשית טעות ברכיבה אתה משלם עליה בגדול. אפילו גדול מאוד.
    וגם האיכות לא כמו של הונדה וסוזוקי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל