fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

CFMOTO מסין מייצר עבור KTM מאוסטריה

CFMOTO מסין מייצר עבור KTM מאוסטריה

צילום: יח"צ

CFMOTO, מותג השטח אשר מיובא על ידי קבוצת עופר אבניר, מעלה שלב שיתוף הפעולה העולמי עם חברת KTM האוסטרית.
מקונצרן CFMOTO נמסר, כי פס הייצור במפעל המרכזי של קונצרן CFMOTO בהאנגזאו ( Hangzhou ) שבסין, לאופנועי KTM R2R DUKE בנפחי מנוע 200/390 החל לפעול, ולאחרונה חגג הקונצרן אופנוע ראשון שהתגלגל מפס הייצור בטקס חגיגי שבו נכחו נשיא קונצרן CFMOTO מר לאי גוג'או (Lai Guogui), ראש מחלקת המכירות העולמית של KTM מר יוברט טראנקפולץ (Hubert Trunkenpolz), ראש מחלקת המכירות העולמית של KTM, ומר הרלד פלוקינגר (Harald Ploeckinger), ראש מחלקת התפעול העולמית של KTM.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות הושק בשנת 2013 וכולל שיתוף של ידע טכנולוגי, פלטפורמות וטכנולוגיות ייצור, ופסי הרכבה. בנוסף, יוחלף בין הקונצרנים ידע בכל האמור לבקרת איכות, הכשרות צוותים, וצוותי ייצור.
בשלב הראשון של שיתוף הפעולה, תרכיב ותשווק חברת CFMOTO את אופנועי KTM DUKE לשוק הסיני תחת המותג KTM CKD R2R. מדובר על ליין ה street bike הראשון שמשווק בסין בנפחי מנוע גדולים.

מותג CF MOTO הוא קונצרן המייצר מוצריו בסין. החברה בבעלות פרטית ומפעליה ממוקמים בהאנגזאו ( Hangzhou ). החברה מייצרת קשת רחבה של טרקטורונים, רכבי שטח , אופנועים וקטנועים.
הקונצרן שמייצר קרוב למיליון מנועים וכ 600,000 אלף כלי רכב בשנה, מחזיק שטחי ייצור ולוגיסטיקה נרחבים ומשווק את סל מוצריו ברחבי העולם. מוצריו מצוידים בתקינה אירופאית ואמריקאית , ועומדים בתקנים מחמירים. הרכבים משווקים ברחבי העולם על ידי יבואנים מנוסים המחזיקים גם במותגים מהגדולים והמוכרים בעולם.

CF MOTO דוגלת בחדשנות ובהובלה טכנולוגית ולכן משקיעה תקציבי ענק בפיתוח ובהבטחת איכות של מוצריה. בין שלל כלי הבטחת האיכות נמצא מבחן סיבולת בן 20.000 ק"מ אותו עובר כל אחד מכלי הרכב של CF MOTO במהלך הפיתוח.

היצרן CFMOTO מיוצג בישראל על ידי עופר חברה לרכב בע"מ (עופר / אבניר), יבואנית גדולה בישראל של אופנועים, קטנועים, טרקטורונים, אופנועי ים, רכבי שטח ורכבים תפעוליים.

עופר חברה לרכב בע"מ ואבניר חברה לרכב בע"מ הינן יבואניות בלעדיות לישראל של אופנועים, קטנועים וטרקטורונים מתוצרת סוזוקי, קטנועים ואופנועים תוצרת פיאג'ו, וספה, ג'ילרה ואפריליה, קטנועים, אופנועים וטרקטורונים תוצרת קימקו, אופנועי ים , טרקטורונים ורכבי שטח תוצרת BRP מדגמי סי-דו וקאן-אם, רכבי עבודה, רכבים תפעוליים תוצרת הייסן וכלים תוצרת סי אף מוטו .

 — ידיעה פרסומית —

גלריה

תגובה אחת ל CFMOTO מסין מייצר עבור KTM מאוסטריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל