fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי – הונדה MSX125 הגיע

מדור פרסומי – הונדה MSX125 הגיע

צילום: יח"צ

הונדה אופנועים משיקה בישראל את ה-MSX125, דגם חדש של אופנוע קומפקטי וקל לרכיבה, בעל חלקי אופנוע בגודל מלא. ל-MSX125מנוע חסכוני עם חיכוך נמוך, תיבת הילוכים עם ארבעה הילוכים והתנהגות וסגנון המותאמים לנסיעה עירונית.

בהונדה מיצבו את ה- MSX125 בהתאמה לקהל יעד צעיר – לרוכבים צעירים הרוכשים לראשונה אופנוע. זאת מתוך כוונה לאפשר לדור הצעיר לחוות כבר בתחילת דרכו המוטורית את החוויה המיוחדת של אופנועי הונדה. בהתאם לכך עיצובו של האופנוע צעיר ומעודכן ומתאים לרוכבים המעוניינים שהאופנוע הראשון שלהם יהיה מרגש אך לא מאתגר מידי. ב- MSX125 יש את כל מה שאפשר לצפות מאופנוע של הונדה: ביצועים, איכות ייצור ושימושיות, אך יש לו גם עיצוב ואופי משלו. הונדה MSX125 קטן דיו כדי להיות קל מאוד לטיפול ויחד עם זאת מספק תחושת רכיבה מלאה.

ל-MSX125 מנוע הזרקת דלק בנפח 125 סמ"ק שביצועיו ויעילותו מוכחים להשגת חיסכון גדול יותר בדלק. את המנוע משלימה שלדה קומפקטית עם מסגרת פלדה מוצקה, מזלג קדמי הפוך, מתלה אחורי בעל בולם זעזועים, בלמי דיסק הידראוליים קדמי ואחורי וצמיגים בעלי חתך נמוך לגלגלים ספורטיביים וקלי משקל בקוטר 12 אינץ'.

שלדה
בהונדה הקפידו על כך שהשלדה של ה-MSX125 תאפשר לרוכבים צעירים יכולת תמרון ותפעול נוחה בסביבה עירונית, בנוסף לכך שהכלי יהיה שימושי ומהנה באותה מידה גם מחוץ לעיר ושאפשר יהיה להרכיב נוסע במושב האחורי. לאופנוע MSX125 מושב נמוך בגובה 765 מ"מ, דבר ההופך אותו לקל מאוד לתפעול.

ה-MSX125 מספק איכות מתלה טובה יותר מזו הנהוגה בדרגתו. מזלג USD בגודל 31 מ"מ, ראשון עבור הונדה באופנועים בנפח 125 סמ"ק, מפחית את המסה הבלתי מוקפצת והודות לאזור נשיאת הלחץ הגדול יותר של הבוכנות (בהשוואה למזלג טלסקופי רגיל) הוא מציע תחושת שיכוך משופרת. גלגלי יציקת אלומיניום בקוטר 12 אינץ', עם חישוקים בקוטר 2.5 אינץ' הם מהותיים לצורה ולפעולה של ה- MSX125. הצמיגים הקדמי 120/70-12 והאחורי 130/70-12 מפיחים דינמיקה אחרת, במראה ובביצועים.

ב-MSX125 פנס ראשי משולב, המקנה לחלק הקדמי של האופנוע לא רק זהות ונוכחות חזקות אלא גם משתמש במקור אור יחיד במקום בשתי נורות לאורות הדרך ולאורות המעבר. אור כחול עדין סוכך על עדשת המקרן ומוסיף אופי ונראות בעוד שנורית ה-LED האחורית הבהירה מתמזגת עם צללית האופנוע.לוח המחוונים הדיגיטלי LCD, הקל לקריאה בשל גודלו הקומפקטי, מספק את כל המידע שלו זקוק הרוכב – מד מהירות, מדי מרחק מתאפסים, מד דלק ושעון.

אופנוע MSX125 זמין בשלושה צבעים:לבן, צהוב ואדום.

מנוע
מנוע ה-MSX125 בנפח 125 סמ"ק עם קירור אוויר ושני שסתומים, מבוסס על אחת מיחידות הכוח המעולות של הונדה שיעילותן כבר הוכחה. קרוב למיליון יחידות מנוע זה נמכרו מאז שנת 2003 תוך זכיה בשלל פרסים הקשורים ליעילות, אמינות וצריכת דלק. פיתוחים נוספיםשנעשו לאחרונה הביאו לחסכון נוסף בצריכת הדלק תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית להפחתת חיכוך כגון צילינדר מוסט (אופסט) וזרוע נדנד גלילית למנגנון השסתומים.

תיבת ההילוכים עם ארבעה הילוכים מקנה תחושה של אופנוע,המופעלת באמצעות מצמד ידני ומאפשרת החלפת הילוכים חלקה וקבועה.

אריזת המנוע ב-MSX125 מציעה שילוב מושלם של ביצועים נמרצים עם שימושיות, נגישות וכיף טהור. המאמץ שהושקע בהפחתת החיכוך הפנימי והגברת יעילות היניקה והפליטה הביא גם הוא ליצירת יחידה חסכונית ביותר.

הונדה MSX125 החדש מוצע כעת באולמות התצוגה של הונדה אופנועים ברחבי הארץ, במחיר של 20,900₪.

— ידיעה פרסומית —

גלריה

5 תגובות ל מדור פרסומי – הונדה MSX125 הגיע

  1. האם זה מה שבני נוער מחפשים וצעירים או הם עצלנים ומעדיפים קטנוע זריז. 20 שנה אחרונית ללא ספק הייתי הולך על זה.

  2. אבל יש לו קטע מיוחד. לדעתי מושך תשומת לב כמו שהנוער אוהב.

  3. הימאהה MT 125 לא רואה אותו ממטר.לא בעיצוב,ולא במנוע.במיוחד בעיצוב 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל