fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

דוקאטי: אקסטרים או 1198?

דוקאטי: אקסטרים או 1198?

טל סולומון


הגרגירים בשעון החול ממשיכים ליפול מטה וב-8 בנובמבר ייחשף הסופרבייק החדש של דוקאטי בתערוכת מילאנו השנתית. כמדי שנה, לקראת התערוכה דולפים לרשת פרטים קטנים על האופנועים שייחשפו בתערוכה, ביניהם גם הדור הבא של ה-1198. בתחילת החודש נחשפו
תמונות ריגול של האופנוע, מכוסה באיזולירבנד ושאר "מרעין בישין". מלבד הקווים הכלליים לא ניתן היה להבחין בפרטים מהאופנוע, אך מגזין מוטוספרינט דאג לספר קצת על כך.
כעת הגיע תורו של המגזין האיטלקי מוטוציקליסמו שהעלה תמונת טיזר לקראת יציאתו לאור של מגזין יולי. בתמונה ניתן לראות הדמייה של יחידת התאורה הכפולה שזכתה לשינוי עיצוב על ידי חיבור צמד הפנסים וקווים עיצוביים מחודדים יותר.
יחד עם חשיפת התמונה הזו עולה שוב השאלה מה יהיה שמו של האופנוע? בתחילת הפרוייקט עלו שמועות לפיהן האופנוע ייקרא "סופרקוואדרטה", אך הן ירדו מהפרק לאחר שגורמים בדוקאטי הכחישו זאת והסבירו שהייתה כוונה לקרוא כך ליחידת ההנעה ולא לאופנוע.
על פי הערכות שמו של הסופרבייק החדש יהיה "extream" או "Xtream" (אקסטרים). בדוקאטי הבינו ככל הנראה שמספרים לבדם אינם מקדמי מכירות ומלבד הסופרבייקים, 1198 ו-848, לכל שאר האופנועים יש שם. למרות זאת קשה להעריך שדוקאטי יפטרו מהשם 1198 ואולי שמו החדש של האופנוע יהיה שילוב בין השניים, כמו במשפחת המונסטר בה המספר מבדיל בין גרסאות הנפח. האח הגדול ייקרא אקסטרים 1198, או אקסטרים 1200 וכך האח הקטן שיחליף את ה-848 בעתיד ייקרא אקסטרים 850, לדוגמה.
כמובן שכרגע אנחנו מתעסקים בהשערות ושמועות ונצטרך לחכות למילאנו כדי לדעת האם יש אמת בדיווחים אלו. לפני שנחשף המולטיסטרדה הועלו שמועות שהוא ייקרא "סטרדה אפרטה" (דרך פתוחה). לבסוף שמו של הדגם נותר ללא שינוי.
איך שלא נסתכל על זה, בקצב שדולפים פרטים לרשת, שמו של האופנוע יהיה הדבר היחיד שיישמר בסוד.

תגובה אחת ל דוקאטי: אקסטרים או 1198?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל