fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

חשיפה רשמית: הוסקוורנה Nuda 900R

חשיפה רשמית: הוסקוורנה Nuda 900R

אופיר דואק

צילום: יצרן

בהוסקוורנה עשו היטב את שיעורי הבית שלהם לפני שחשפו רשמית את אופנוע הכביש הראשון שלהם, בהנחה שלא מחשיבים את גרסאות הסופרמוטו המתבססות על דגמי האינדורו של החברה. אנשי יחסי הציבור של הוסקוורנה ניצלו את המדיה האינטרנטית עד תום. בתחילה הודיעו על ליין דגמי כביש חדש שיתבסס על מנוע טווין מקבילי, לאחר מכן חשפו את המנוע החדש בסרטון שלא לווה בפרטים. בין לבין צצו ברשת עוד מגוון תמונות ריגול תחת הסוואה שהעלו השערות רבות ומגוונות לגבי האופנוע ולבסוף, לפני שבוע נחשף, במכוון או שלא, סרטון המציג אותו בתנועה.

כעת החליטו בהוסקוורנה שחיכינו מספיק וחושפים רשמית את ה-Nuda 900R שלטענתם הוא שילוב בין אופנוע סופרמוטו לאופנוע עירום. את האמת, שבהוסקוורנה יכולים לקרוא לו גם מויישה זוכמיר אבל מהתמונות שפורסמו עולה שמדובר בעוד נציג לקטגורית ההיפרמוטו המתפתחת כשעל הכוונת נמצאים שני המתחרים מבית: הדורסדורו של אפריליה וההיפרמוטארד של דוקאטי.
ה-900R בהחלט נראה קרבי כמתבקש בקטגוריה כשהוא מסתייע במראה רזה וזנב מינימלי, שלדת מסבך צינורות, מסכה קרבית אם כי לא יפה במיוחד וכנף קדמית נמוכה שנראית לא קשורה במיוחד. יפה ? זה כבר עניין של טעם אבל אין ספק שהנודה נראה קרבי ומיוחד.
 המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 900 סמ"ק המבוסס על יחידת ההנעה של ב.מ.וו המשמשת את ה-F800GS וה-F800R. בהוסקוורנה לא מפרסמים פרטים מלאים אך מצהירים על הספק של למעלה מ-100 כ"ס ומומנט של למעלה מ-10 קג"מ. מלפנים ניתן למצוא מזלג של זאקס בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא, מאחור ישנו בולם של אוהלינס המתכוונן גם הוא במלואו ובנוסף בלמים רדיאליים של ברמבו. מערכת הפליטה עשויה בחלקה מקרבון ולפי הוסקוורנה שוקל כל העסק 175 ק"ג.

גלריה

8 תגובות ל חשיפה רשמית: הוסקוורנה Nuda 900R

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל