fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

S&S Cycle באומנות אחזקת האופנוע

S&S Cycle באומנות אחזקת האופנוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

באומנות אחזקת האופנוע מרחיבים את היצע המוצרים שלהם לקהל חובב הקאסטום. בשנים האחרונות נתן עופר גולדנברג את הדגש העיקרי על מוצרים של חברת קאסטום כרום הגרמנית והפך להיות, אחרי מאבק בירוקרטי מתיש, יצרן מוכר הבונה אופנועים לפי הזמנה על בסיס הקטלוג של החברה. היום מודיע עופר גולדנברג על תחילת שיווק מוצרי חברת S&S Cycle האמריקאית בישראל לאחר מגעים שנמשכו כ-4 שנים.Cycle S&S המתמחה בציוד היקפי לקאסטומים ונודעת בעיקר בזכות מנועי V טווין תואמי הארלי שהיא מייצרת.

ראשיתה של חברת S&S Cycle היא בג'ורג' סמית' שהיה מתחרה  בתחילת שנות ה-50' על דגמי הארלי שונים ששיפר בעצמו. בחלוף הזמן חבר לסטנלי סטנקוס וביחד פיתחו בשנים שיפורים שונים לדגמי הארלי ובשנת 1958 הקימו את S&S Cycle  דרומית לשיקאגו ושנה לאחר מכן עברה החברה לבעלות מלאה של משפחת סמית'. במשך השנים עסקו בחברה בפיתוח קרבורטורים ושיפורים למנועי הארלי והרבו להשתתף במרוצי דראג ולבנות אופנועים מיוחדים לשבירת שיאי מהירות.העיסוק בשיפורים ומירוצים נותן לחברה תדמית ספורטיבית ומעט שונה מהמקובל בקרב יצרניות של ציוד תחליפי לקאסטומים. בד בבד בפיתוח שיפורים למנועים החלו לפתח מנועים בעצמם וגם הציעו ציוד היקפי לדגמי הארלי הכולל בין היתר שיפורי מנוע, אגזוזים, שיפורים קוסמטיים וליין אביזרים בעיצובי וינטאג'. עם העלייה בפופולאריות של הקאסטומים היפניים החלו ב-S&S להציע מבחר חלקים תחליפיים ואביזרים גם למשפחת הוולקן של קאוואסאקי, והפיורי של הונדה.קטלוג החברה שכולל למעלה מ-1000 פריטים זמין כעת באופנות אחזקת האופנוע ולמעשה ניתן להרכיב מהקטלוג אופנועים כמעט שלמים כדוגמת ה-X Wedge בתמונה שמצוייד במנוע מתוצרת החברה.

גלריה

14 תגובות ל S&S Cycle באומנות אחזקת האופנוע

  1. אבל כל פעם מחדש עופר מאומנות אחזקת האופנוע מפתיע מחדש. כל הכבוד לו. אולי עוד בסוף כשהייה זקן הייה לקוח שלו…חה חה חה חה חה
    רונן

  2. בתכל'ס…ניראה לי שבקצב הזה משהו פה עובד חזק על תרבות הקאסטום הרדומה שבארץ. כל הכבוד…..המון בהצלחה. 🙂

  3. מה קרה לכם חברררררה זה חלומו הרטוב של כל חובב קאסטום

  4. סוף סוף יהיה אפשר להנות גם מהחברה הוותיקה הזו. ישר כח עופר.

  5. חברים, מסתבר שזה פחות יקר ממה שזה נראה. מניסיון, כדאי לכם להיכנס ולבדוק!

  6. יש משהו בקאסטום, ברעש שלו, בלוק שלו, שעושה לי את זה.

  7. זה תענוג לדעת שמשהו נבנה במיוחד בשבליך. אשכרה קסטום מייד!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל