fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

השבוע בדו"גרי – סקירה שבועית

השבוע בדו"גרי – סקירה שבועית

מערכת דוגרי

צילום: יצרן

החדשה העיקרית השבוע הייתה הדיון בועדת הכספים של הכנסת על הוזלת תעריפי הביטוח. הדיון הוא שלב אחד נוסף בדרך לאישור הצעת החוק שיזמו חברי הכנסת פאינה קירשנבאום וכרמל שאמה-הכהן. סוף סוף יש נימה לאופטימיות אך הדרך להשלמת המאבק עוד ארוכה.
לקריאת הידיעה לחצו כאן

אחרי הרבה טיזרים, שמועות והדלפות הוסקוורנה חשפה את ה-Nuda 900R, אופנוע הכביש הייעודי הראשון של החברה העושה שימוש במנוע טווין מקבילי. בהוסקוורנה אמנם קימצו במידע אבל ניתן בהחלט להתרשם שהנודה מכוון חזק לקטגורית ההיפר מוטו המתפתחת.
לקריאת הידיעה לחצו כאן

שיפוץ אופנועים קלאסיים הוא לא עניין פשוט והתחום בארץ עדין לא מפותח כמו בחו"ל אך עדין יש אנשים שמשוגעים לדבר. הבאנו כאן את סיפורו של ליאור ברוך, שהיה חבר קרוב של טל שביט ז"ל, שסיפר על תהליך השיפוץ והגאולה של הונדה MB50.
לקריאת הידיעה לחצו כאן

במדור הבוקר שלנו הבאנו לכם הצצה לנעשה במרוץ סופרבייק בתאילנד. תקלות בזינוק, קהל מתפרע וגם חילופי בעיטות בין הרוכבים אולי לא בדיוק מראים על מקצוענות יתרה אבל מצד שני, לפחות אצלם אפשר להתחרות על מסלול באופן חוקי.
לקריאת הידיעה לחצו כאן

דו"גמית החודש שלנו תיחשף בעוד שבוע ובינתיים הבאנו לכם טעימה קטנה ממנה. בנוסף הצבנו אתגר קטן נושא פרסים, עדין לא מאוחר לנסות לנחש. תוכלו להעזר ברמזים שיפרסמו במהלך השבוע בדף הפייסבוק של דו"גרי.
לקריאת הידיעה לחצו כאן

ולקינוח, באומנות אחזקת האופנוע חתמו על הסכם עם חברת S&S Cycle האמריקאית שמתמחה, איך לא, באביזרים וציוד היקפי לקאסטומים. החברה הותיקה שנמצאת בתחום למעלה מיובל גם מייצרת מגוון של מנועי V טווין בעצמה שמשמשים בין היתר במרוצי דראג ושבירת שיאי מהירות
לקריאת הידיעה לחצו כאן

גלריה

3 תגובות ל השבוע בדו"גרי – סקירה שבועית

  1. לרכז את כל הדברים שנראים חשובים בעיניכם, ולהביא אותם באופן מרוכז.
    מתי

  2. מומלץ למי שלא יודע על מה אני מדבר. לחצו למעלה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל