fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

תערוכת מילאנו: דוקאטי יורה בתותחים כבדים

תערוכת מילאנו: דוקאטי יורה בתותחים כבדים

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קלאודיו דומיניקאלי מנכ"ל דוקאטי פתח בשעה 18:15 שעון ישראל, בדיוק בזמן, את מסיבת העיתונאים העולמית המשודרת לכול העולם באמצעות יוטיוב ואתרי האופנועים ובהם דוגרי.

דומיניקאלי סוקר את הצלחות דוקאטי, "חברה עם אלפי עובדים, השנה נייצר את הדוקאטי המיליון, ב- 2014 מסרנו 45,000 אופנועים, יותר מכול שנה אחרת, בשבוע דוקאטי היו 65,000 משתתפים. שווקי ייצור חדשים בהודו ובברזיל, אלה מאפשרים לנו לגדול למרות המשבר בעולם המערבי."
דגמים חדשים:

סקרמבלר שנחשף כבר בקלן, לדברי דומיניקאלי הוא למעשה מותג חדש, אחר, פאן, צהוב, שונה מכול דוקאטי אחר כיום.

פאניגלה 1299
, גרסת על חדשה 1285 סמ"ק סמ"ק לפאניגלה 1199, הגרסה החדשה לא תוכל להתמודד בסופרבייק בגלל הנפח לכן מיועדת להיות הדבר הכי לוהט בכביש הציבורי. 205 כוח סוס, עשרה אחוז יותר מהפאניגלה הנוכחי, בעוד המשקל יורד לנתון הלא יאמן של 166.5 קילוגרם, הדגם ממשיך להיות הסופרבייק ה"סדרתי" הקל בעולם. הפאניגלה שהיה שיא התחכום עוד קודם, מציג בגרסה החדשה שיפורים נוספים במנוע מבחינת רכיבים, המיקום בשלדת המונוקוק אלומיניום לא משתנה, הוי 90 מעלות עדיין מסובב 21 מעלות אחורה, כמובן שהדגם כולל את כול מערכות האלקטרוניקה של דוקאטי כולל קוויק שיפטר, מצבי רכיבה, בקרת אחיזה ועוד – פלוס מערכת בקרת היציבות ואיבוד האחיזה המתקדמת של בוש. גיאומטריית ההיגוי מקצינה, בסיס הגלגלים מתקצר ל-1,437 מ"מ.

הפאניגלה 1299 יוצע גם בגרסת S
עם מתלי אוהלינס, חישוקי סגסוגת קלים, המשקל עם זאת זהה לגרסה ה"רגילה", 166.4 קילו יבש.

הפאניגלה 1199 יוצע גם בגרסת R המהווה את ההומולוגציה לאליפות הסופרבייק העולמית, עם משקל יבש של 162 קילו בהתאם למינימום בשנה הבאה, המנוע מקבל שיפורים כמו שסתומי טיטניום גם לפליטה, ההספק 205 כוח סוס, המתלים אוהלינס.

מולטיסטרדה 1200:
דור חדש לאופנוע התיור ההרפתקני של דוקאטי המתעלה השנה עם אינספור שיפורים לתחרות הקשה בשוק זה. בראש החידושים כפי שכבר מסרנו תזמון שסתומים משתנה המתוחכם בתולדות האופנועים עם מנגנון ממוחשב השולט באופן הידראולי על חפיפת שסתומי הפליטה ליניקה ובכך מספק את פעולת השסתומים האופטימאלית לסל"ד. הביצועים משתפרים אף הם, ההספק עולה ל-160 כוח סוס וכמעט 14 קג"מ, ובזכות מערכת תזמון השסתומים עקומת הכוח שטוחה להפליא וצריכת הדלק נמוכה בהרבה. מעבר לזה, הכול משתנה, בעיקר ארגונומיה, ואלקטרוניקה אשר מקבלת מערכת "אינרציה" השולטת על מגוון מכלולים, מהמתלים, אנטי ווילי, בקרת אחיזה ועד מערכת היציבות והאחיזה בסיבובים של בוש. 

גלריה

3 תגובות ל תערוכת מילאנו: דוקאטי יורה בתותחים כבדים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל