fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
HJC
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

טי-מקס 2015 – מה נשתנה?

טי-מקס 2015 – מה נשתנה?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ימאהה מרעננת את הטי-מקס לאחר שלוש שנות גרסת ה-530. על השינויים נמנים מזלג הפוך 41 מ"מ, קליפר רדיאלי לבלם הקדמי, התנעה "חכמה" ללא מפתח, תאורה קדמית ואחורית חדשה, תוספת שקע 12 וולט לטעינת סלולארי ומתקנים נוספים ולוח שעונים חדש. כמו-כן ריענון עיצובי עם כנף קדמית ספורטיבית ואווירודינמית יותר, קווים ספורטיביים יותר ותנוחת רכיבה זקופה יותר, אך ללא פגיעה במראה המוכר של הקטנוע הסופר פופולארי שמכר למעלה מ-200,000 יחידות ב-14 שנה. בנוסף לאלה מוצגת גרסה מיוחדת ויקרה המכונה "איירון מקס", כאן יש צבעים ייחודיים כמו "חשיכה נוזלית" (וואללה לזה בדיוק חיכינו), צינורות מזלג מוזהבים, מושבים מיוחדים, אגזוז אקרפוביק טיטיניום. 

גלריה

5 תגובות ל טי-מקס 2015 – מה נשתנה?

  1. כתבינו הפלילי מוסר כי אמצעי חדש הגיח לעולם.

  2. שינוי מבורך,אבל מה עים המטלה האחורי,הבלמים,והכי חשוב,,נפח המנוע,כ"ס?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove