fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
דוקאטי באנר חדש
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

למשחיזים לייט – הונדה CBR600F

למשחיזים לייט – הונדה CBR600F

אופיר דואק

צילום: יצרן

בראשית, קצת לקראת סוף שנות ה-80', היה CBR600F שהיה מאופנועי הסופרספורט הראשונים עוד לפני שקטגורית הסופר ספורט בכלל הומצאה. במהלך שנות ה-90 ירשו אותו ה-F2 וה-F3 שאמנם היו חזקים קיצוניים יותר אך שמרו על מנה של שפיות שלא כמו האח הגדול והקיצוני ה-CBR900 שהיה פסיכי עם תעודות והתמתן עם השנים. לקראת שנות ה-2000 הוצג ה-F4 שאמנם היה טוב מקודמם בכל אך נשאר מאחור במרוץ החימוש היפני שלו היו אחראים הימאהה R6 והסוזוקי GSXR600.

בשנת 2003 עשתה הונדה צעד קדימה והציגה את ה-CBR600RR שהיווה תפנית והיה קיצוני יותר מקודמיו בהתאם למגמת ההקצנה שחוותה הקטגוריה. ה-RR כל כך מוצלח כך שהוא ממשיך ללוות אותנו עד היום כאשר הוא כבר בן 8 ללא שינויים משמעותיים. במקביל ל-RR המשיכה הונדה לשווק את ה-FS, למעשה F4 בעדכונים קלים, כגרסה מתונה וזולה יותר עד לשנת 2008 שבה נגרע מהיצע הדגמים של הונדה. ומאז לא היה להונדה אופנוע 600 ספורטיבי מתון שיכנס לפער שבין ההורנט הערום ל-RR הקיצוני.
אולי זה המשבר הכלכלי ואולי זה הביקוש לאופנועי ספורט קצת יותר מתונים ופרקטיים אבל בתערוכת מילאנו 2010 הציגה הונדה את ה-CBR600F שמנועו נלקח מההורנט 600,(שהוא עצמו מתבסס על מנוע ה-CBR הקודם. מבולבלים ? גם אנחנו). גם יתר המכלולים דומים עד כדי זהות לאלו של ההורנט 600 וניתן להגיד שזהו למעשה יותר הורנט עם פרינג מלא מאשר CBR.
מנועו של ה-CBR600F מפיק 102 או 100 כ"ס, תלוי בשיטת המדידה, המתקבלים ב-12,000 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-10,500 אלף סל"ד . לשם השוואה מנועו של ה-CBR600RR מספק 120 כ"ס ב-13,500 סל"ד.

כעת מגיע ה-CBR600F לישראל ומחירו עומד על 84,900 ₪ ללא אגרות, כ-5,000 ₪ יותר מההורנט 600 ונמוך משמעותית מה-RR שעולה כמעט 20 אלף ₪ יותר. ה-F החדש הוא בהחלט לא אופנוע תקציב אלא אופציה ספורטיבית ושפויה ולדברי תומר כהן מנהל המכירות של הונדה בסניף שוקן בהחלט יש ביקוש לכלים מהסוג הזה בקרב הציבור בישראל.

מפרט טכני – הונדה CBR600F

מנוע: 599 סמ"ק, 4 צילינדרים, קירור מים, הזרקת דלק
הספק מרבי: 102 כ"ס ב-12,000 סל"ד
מומנט: 6.5 קג"מ ב-10,500 סל"ד
בסיס גלגלים: 1,437 מ"מ
גובה מושב: 800 מ"מ
בלמים: קדמי דיסק כפול 296 מ"מ, אחורי – דיסק 240 מ"מ
צמיגים: קדמי -17- 120/70, אחורי 180/70-17
משקל רטוב: 206 ק"ג
מחיר: 84,900 ש"ח

גלריה

25 תגובות ל למשחיזים לייט – הונדה CBR600F

  1. הרבה זמן אל היו כאן אופנועי ספורט שפויים
    מעל 100 אלף לאופנוע סופרספורט זה מטורף

  2. למי שרכב על הורנט מבין כמה הפיירינג משמעותי בשיוט במהיררות גבוהה

  3. להורנט יש ביקוש רב כחדש וכמשומש ואני חושב שגם לו יהיה ביקוש.

    עד 2006 ה CBR600F היה להיא מכירות בארץ (עד שהגיע ה RR)

  4. אין הרבה תחרות בנפחים האלו ולהונדה יתרון רב על הבייבי נינג'ה.

  5. השוואה בינו לביםן הקאווסקי?
    נראה לימסקרן ביותר. לדעתי הונדה תתן בראש. מה עוד שאני לא אוהב את הקואווסקי.

  6. ובשביל התנאים בארץ זה מעל ומעבר. בחו"ל יש לו גם אופציה ל-ABS וארגזים תואמים. ממש כלבויניק

  7. הקוואסקי 250 וזה 600. בטח שלהונדה יש יתרון על הבייבי נינג'ה אבל הוא גם עולה פי שתיים

  8. ככלי ראשון ועכשיו בא לי לשדרג לכלי הזה.
    נראה תותח על!

  9. נראה אופנוע גדול עם הרבה נוכחות של ספורטיבי.

  10. 85 אלף ש"ח זה המון כסף לאופנוע 600 מתון. עוד 5 אלף ואפשר להביא ZX6 שטוב יותרב בהכווול חוץ מנוחות ביום יום.

    הונדה צריכים למכור אותו במחיר של 70 אלף ש"ח. גם ההורנט יקר פחד

  11. מה 84 אלף מה נסגר איתכם עאלק אופנוע תקציב אולי לעשירים תקציב חחח מדינה של סתומים!

  12. למרות שכבר כמה שנים האיכות של המתחרים לא רק שלא נופלת, אלא לפעמים גם עולה עליהם.
    האופנוע כפרט , הוא יפה ונראה זורם עם הצבעים ומבנה הפרינג.
    יאללה קצת הנחה ואני חושב על …..

  13. אם רק המחיר היה קצת יותר שפוי הייתי קונה בכיף. טיפה נסחפו שם בהונדה…

  14. אופנוע יפה. כנראה שיחזיר את ימי הזוהר של ה600 של הונדה שוב "לכביש".

  15. מחיר בהחלט גבוהה…אבל נראה אופנוע מגניב ליום יום

  16. לא נכנסת אופונע קזה. רק אם יתצבאו אוטו בצבה כחול הקול ממנו. אפל ביאמת אבנוע יפה זה.

  17. היה לי פעם את ה600 הזה. אבל עברתי לסוזוקי. ואני עליו ומרוצה מאוד. חבל שהמחיר מעט גבוה אחרת היה אפשר להכניס אותו במשואת המחשבות בהחלפה הקרובה.
    הוא נראה מעולה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 CBR650R