fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

הוסקוורנה שוברת שיאי מכירות בני 111 שנה…

הוסקוורנה שוברת שיאי מכירות בני 111 שנה…

גיא בן ברק

הוסקוורנה בבעלות ק.ט.מ מפרסמת נתון מכירות מפתיע לטובה לשנת 2014. לא פחות מ-16,337 אופנועים מכר המותג ההיסטורי הקרבי בשנה שחלפה, ומדובר בשיא מכירות של כול הזמנים – במקרה של הוסקוורנה "כול הזמנים" זה חתיכת תקופה, 111 שנים ליתר דיוק מאז נוסד היצרן הזה בשבדיה. גם בשורת ההכנסות הוסקוורנה מרשימה, מאה מיליון אירו הכניסה בשנת 2014 לקופת החברה האם, נתון חיובי קריטי לאור התחרות הפנימית בין שלל מותגי השטח שבבעלות ק.ט.מ.
חייבים להעריך את אנשי ק.ט.מ בהובלת המנכ"ל סטפאן פיירר שכן בשנה האחרונה תחת ב.מ.וו, 2012, מכרה הוסקוורנה בקושי 10,000 אופנועים והנה בתוך שנתיים הקפיצו ק.ט.מ את הנתון הזה ב-50%.

עיקר המכירות היו אופנועי אנדורו, 6,000 אופנועי מוטוקרוס משלימים את התמונה שללא ספק תשתפר כאשר יצטרפו אופנועי כביש הנמצאים בשלבי תכנון סופיים ויופיעו בגרסאות מוכנות לשיווק לקראת 2016.

גם בישראל רשמה הוסקוורנה שיפור בשנת 2014 בזכות עצם המעבר ליבואן אבניר, גם גוף גדול וחזק ובעיקר מקדם את המותג חזק יותר מכול יבואן שהיה להוסקוורנה בישראל, והיו כמה כאלה במשך השנים, את התוצאות לפעולות אבניר נראה יותר ויותר ככול שניכנס ל-2015 וקדימה, רוח גבית מההצלחה בחו"ל כבר מורגשת. 

2 תגובות ל הוסקוורנה שוברת שיאי מכירות בני 111 שנה…

  1. פעם באמת היה משהו מאחורי השם. היום זה מדבקה על KTM. אם KTM היו משאירים את המפעל באיטליה, וממשיכים את העבודה של BMW מאיפה שהפסיקו, אז היה מקום לפרגונים שלך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל