מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
וי מקס מוטרף בחסות ימאהה הרשמית
גיא בן ברק
חגיגות 30 שנה לימאהה וי מקס מסתבר חשובות מאוד ליצרן, והוא בחר לציין אותן עם גרסאות חגיגיות. לפני מספר ימים נחשף הוי מקס "קרבון" שיתווסף לליין הספורט קלאסיק של ימאהה (ראה ידיעה בעניין בדוגרי), וכבר נחשפים לעבודה קיצונית הרבה יותר, הסדנא הגרמנית JVB המתמחה ביצירות קאסטום נבחרה על ידי ימאהה כאחת משלושה "מפעלי חצר" מומחים שיעצבו וי מקס חגיגי.
התוצאה הנראית בתמונות ובוידאו היא דראגסטר מקוצץ וכוחני הרבה יותר אפילו מהמקור, בליבו של המפלץ הקרוי "אינפרהרד" התקינו הגרמנים גרסה מוגדלת מאוד של מנוע הוי ארבע האייקוני של המקס, 1,670 סמ"ק עם 200 כוח סוס ואז התפנו למלאכת הקיצוץ וההפשטה ויצירת הקטפולטה. ינס וום בראוק המעצב ראה מול העיניים את הוי מקס המקורי מ-1985 ולא את הדור החדש שיצא ב-2009, אבל קשה להגיד שיש קשר מובהק בין האינפרה אדום שיצא לו עם הוי מקס בכלל. שלא לומר שהתוצאה של הסדנה אינה עומדת בפני עצמה כאופנוע מדליק ביותר, לא פחות מאשר הוי מקס המקורי וגם זה הנוכחי. עיצוב מירוצי דראג בוטה או אלימות רחובות לשמה, מה זה משנה, חלק אחורי של סופרבייק מזדקר לאוויר עם גלגל ספורט חשוף לחלוטין, מושב סופרבייק קלאסי משנות השמונים שטוח ושקוע משנה לגמרי את תנוחת הרכיבה עם ידיות כידון מוגבהות ורחוקות השולחות את הידיים הרחק לפנים בפוזה קשוחה. כול אבזרי הכביש קוצצו, פנס עגול נדחף בין צינורות המזלג, המאותתים עפו וכלולים בידיות הכידון, הכנפיים נעלמו ואת המפלט המגושם בצד ימין של המקס הסדרתי החליף טרמיניוני טיטניום בצד שמאל, תיבת האוויר שונתה ולועות יניקת האוויר האייקונים אף הם חזרו להיות המקוריים, מערכת החשמל הוצנעה תחת כיסוי מיכל הדלק, המיכל עצמו תחת המושב.
3 תגובות ל וי מקס מוטרף בחסות ימאהה הרשמית