fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

סוזוקי GSR750 אטרקטיבי יותר מתמיד, עכשיו גם בגרסת SP

סוזוקי GSR750 אטרקטיבי יותר מתמיד, עכשיו גם בגרסת SP

גיא בן ברק

סוזוקי משדרגת את אופנוע העירום GSR750 עם גרסת SP חדשה – למרות הופעת דגם עירום כול חדש השנה, GSX1000S/F עם מנוע ה-R1000 ברור שסוזוקי ממשיכה עם דגם העירום 750 ההופך לחלופה כלכלית במיוחד, דגם זה יתן תמורה משמעותית בעיצוב ובטכנולוגיה במחיר שפוי. 

בישראל משווק GSR750 בגרסה הכוללת ABS תמורת 78,700 שקל; עם עיצוב עירום כוחני חדיש (הדגם עוצב לחלוטין מאפס בשנת 2011), תנוחת רכיבה זקופה ונוחה לאורך זמן ומנוע שימושי מדובר בדגם למגוון משימות, כולל התנהגות ספורטיבית מעולה בזכות שלדת קורות פלדה ומתלי סופרבייק. המנוע מבוסס GSX-R750 כוון בהתאם לייעודו החדש להספק שימושי יותר בסל"ד הגיוני – 105 כוח סוס ב-10,000 סל"ד המתאימים לאופנוע עירום –במקביל העלאה של המומנט ל-8 קג"מ המתקבלים ב-9,000 סל"ד, מוקדם ושימושי יחסית לארבעה צילינדרים. 

גרסת SP החדשה של GSR750  היא פרי שיתוף פעולה בין סוזוקי יפן לבין יצרן השיפורים "וולטר מוטו", מעוצבת כוחני עוד יותר, תנוחת הרכיבה נוטה יותר קדימה כדי לשים יותר משקל על הצמיג הקדמי לאחיזה משופרת. אגזוז יושימורה R11 משפר את הביצועים ואת הצליל, תאורת לד וחלקים מצופי אנודייז כמו מיכל שמן הבלם, המכוונים הסטייליסטים לעומס קפיץ המזלג – משפרים את המראה.

גלריה

6 תגובות ל סוזוקי GSR750 אטרקטיבי יותר מתמיד, עכשיו גם בגרסת SP

  1. הסוזוקי נותן להם בראש גם ביופי ובמתלים תנוחת ישיבה. אין על סוזוקי.

  2. (האופנוע טס קדימה ואני נשארתי עומד במקום) מי ידע מה זה הדברים האלו, אני מניח שעכשיו צריך רשיון טיס

  3. לא צריך רשיון טייס.
    צריך רק לתת תשומת לב ולרצות להגיע הביתה בשלום.
    אני מתמיד בסוזוקי כבר הרבה שנים וניהנה מהחברים מהרכיבה ומארץ ישראל.

  4. אני זוכר שכשהדגם יצא היו תלונות דווקא על המתלים והההתנהגות שלא הייתה מספיק ספורטיבית יחסית לשאר הנייקדים..
    ו8 קגמ מ750 4IL?
    נשמע קצת לא?

  5. התמחור גבוה ושווה כבר להביא z800 שנושך את הgsr ועושה לו איקי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל