מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
גאס גאס – אין ישועה גם מק.ט.מ
גיא בן ברק
מאז תחילת פברואר מוגבלת פעילות יצרן אופנועי האנדורו/טריאל גאס גאס, המצוי תחת קשיים כלכליים ניכרים. כידוע נשלט גאס גאס מזה שנתיים על ידי חברת ניהול ישראלית בהובלת מנכ"ל יריב גילת, ואלה פרסמו ב-3.2 הודעה האומרת כי בגין חובות המגיעים ל-24 מיליון אירו מואטת פעילות הייצור של החברה, כמו-גם מחקר ופיתוח ואספקת חלפים יעוכבו לזמן קצר אך בשום אופן אין מדובר בסגירת החברה. ההנהלה מקווה להשיג מימון ממשקיעים פרטיים כמו-גם היחלצות של ממשלת קטלוניה שם ממוקם המפעל לעזרת המפעל המונה 500 עובדים ומייצר כ-9,000 אופנועים בשנה.
כעת מתברר כי אם תלו גילת ושותפיו תקוות בכניסת משקיע בדמותו של ק.ט.מ – התקוות נכזבו. ק.ט.מ מפרסמת ב-14.3 הודעה האומרת "הגיעו לידנו מאמרים ופרסומים בעניין גאס גאס ואנו מבהירים כי אין לנו כול כוונה לקחת חלק בחברת גאס גאס".
במצב עניינים זה ממשיך מצבה של גאס גאס להיות קשה, עובדי ונציגי החברה בספרד, בעולם ובישראל, וכמובן ציבור הרוכבים מקווים שימצא פיתרון וגאס גאס תחזור לייצר. מבחינה היסטורית מדובר בסוג של שידור חוזר שהרי גאס גאס הוקמה על חורבות היצרן הספרדי המיתולוגי בולטקו שקרס בשנות השמונים של המאה הקודמת והוסב לגאס גאס על ידי שני סוכני בולטקו.
נכשל קשות?
פירסום אחד על שיגשוג מועדון קטמ, וכתבה אחת מתחת שגאס גאס קורסים, עדיין חושבים שהזול לא עולה ביוקר?
רצו להפוך את גאסגאס לקטמ במחיר נמוך אך גילו להפתעתם שהחברה לא פראיירית !! זו הסיבה שקטמ רצו עם ההודעה לעיתונות ולא שום סיבה אחרת.. יצאו חומוסים..