מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה משיקה את הויז'ן בישראל
אופיר דואק
צילום: אופיר דואק
לפני כחודשיים חשפה הונדה קטנוע חדש בשם ויז'ן שאמור לרשת את הניו ליד המוכר והוותיק. היום, יום ד', השיקה הונדה את הויז'ן בישראל שהיא אחד מהשווקים הראשונים בעולם אליהם מגיע הויז'ן החדש.
כאמור, הויז'ן שמציע עיצוב רעננן ומודרני מחליף את הניו ליד בקטנוע הבסיס בלין הדגמים של הונדה. עם זאת, למרות שהוא מוגדר כקטנוע בסיס בדומה לניו ליד גם הוא מצויד בהזרקת דלק ובמערכת בלימה משולבת (CBS), שני פריטים לא שגרתיים בקטגוריה. השינוי העיקרי הוא במעבר לשימוש בחישוקי 14' מלפנים ומאחור במקום ה-12' מלפנים וה-10' מאחור בניו ליד, דבר שמבטיח יציבות משופרת. בהונדה מתגאים גם בירידה משמעותית במשקל מ-114 ק"ג בניו ליד ל-102 ק"ג בלבד בויז'ן. לדברי אנשי הונדה הירידה במשקל עוזרת לשפר את צריכת הדלק המוצהרת שעומדת על למעלה מ-50 ק"מ לליטר שנשמעים קצת אופטימיים בהתחשב בעובדה שהויז'ן אינו מצוייד במערכת דימום מנוע בעמידה כמו ה-PCX היקר משמעותית. בדומה ל-PCX גם הויז'ן יגיע ממפעל הונדה בסין. מחירו של הויז'ן עומד על 13,400 ₪
הויז'ן צפוי לחזק את מכירות הונדה שנמצאים במגמת עליה משמעותית השנה. לדברי מנכ"ל חטיבת האופנועים של הונדה בישראל, שרון גלזר, מצפים בהונדה למכור מהויז'ן החדש כ-300 יחידות עד סוף השנה כאשר קהל היעד העיקרי של הויז'ן הוא בקרב רוכבים חדשים ובעלי עסקים. למרות שבשוק מצויים קטנועי בסיס הזולים מהויז'ן באופן משמעותי אומרים בהונדה שהויז'ן צפוי להיות משתלם יותר הן בזכות צריכת הדלק והן בזכות מרווח הטיפולים שעומד על 4,000 ק"מ ומגובה באחריות ללא הגבלת ק"מ.
הויז'ן מצטרף למגוון חידושים של הונדה השנה שכוללים את ה-CBR600F החדש שהגיע השבוע אף הוא לארץ ואל ה-CBR250 והקורס ראנר שכבר נמכרים בארץ זה מספר חודשים.
הונדה ויז'ן – מפרט טכני
מנוע: 108 סמ"ק, סינגל, הזרקת דלק, קירור אוויר
הספק מרבי: 8.5 כ"ס ב-8,000 סל"ד
מומנט :0.86 קג"מ ב-6,500 סל"ד
בלמים: קדמי – דיסק 220 מ"מ, אחורי – תוף, מערכת בלימה משולבת
צמיגים: קדמי – 80/90-14, אחורי 90/90-14
גובה מושב: 755 מ"מ
נפח מיכל דלק: 5.5 ליטר
משקל: 102 ק"ג
אחריות: שנתיים, ללא הגבלת ק"מ
מחיר: 13,400 ₪ ללא אגרות
במחיר כזה שלפחות יהיה מנוע חזק יותר עם קירור מים. מעניין אם הוא גם מוגבל ל90 קמ"ש כמו ניו ליד
בעיר לא צריך משהו חזק מדי, אבל כן צריך משהו חסכוני ואם דלק יעלה 60 ש"ח לחודש במקום 100, זה נחמד מאוד. לסטודנטים, למשל, הוא יהיה אחלה.
דברים טובים קורים בהונדה
איזה יפה הדוגמנית הזאת, אין על בחורה עם דו"ג. הכי סקסי שיש.
זה הולך להיות הלהיט – זול לאחזקה, להיט לעסקים.
מתאים לכאלו שמחפשים חיסכון בלי יותר מידי הנאה ברכיבה.
אני מתלבטת בקניית קטנוע.
המחיר שמוזכר כאן גבוה יותר מהמתחרים. למה שאשלם יותר?
הכלי ניראה נפלא. האיכות בטח טובה כי זה הונדה. המחיר לקטנוע שליחויות גבוה מעט. אבל צריך לחשוב כי בכל זאת זה הונדה.
תמיד רכבתי על הונדה. ותמיד אמשיך. כלי אמין טוב וללא תקלות.
דווקא המכירות שלו יפגעו. למה לשלם בשביל עוד חצי כ"ס וקצת עיצוב עוד 5 אלף ש"ח ? הוא משתלם ביחס לקטנועים החרים של הונדה ואפילו זול יותר מהאינובה
אין על הונדה במנועים בנוחות ובפרקטיות
אחד שמבין!!
כל כך הרבה כלים בנפחים זהים. כולם טובים נוחים חסכניים…קשה להחליט.
רואים פרקטיות לצד מסורת
יפה מאוד
מנסיוני ברכיבה 25 שנה על קטנועים לרכב על קטנוע עם מנוע חלש 8 כוחות סוס זאת סכנה חיים נהגי המכוניות יעלימו אותכם מכביש אם קטנוע אז רק 250 סמק ומעלה
חמודה הדוגמנית ועוד יותר חמוד הכלי החדש