fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

אם.וי אגוסטה שוקלת להחזיר את קאג'יבה

אם.וי אגוסטה שוקלת להחזיר את קאג'יבה

גיא בן ברק

המותג קאג'יבה מוכר היטב לישראלים הוותיקים שרכבו כאן בשנות השמונים ותחילת התשעים של המאה הקודמת, החל מהאלזורות, דרך המיטו הקטנים והשובבים ("הבחורות של ספרינג"…) ועד האלפנט הדו"שים הגדולים, שנים אלה היו גם בעולם שיא ההצלחה של מותג הפיל שהפך מאז היווסדו בשנת 1978 בהנהגתו של קלאודיו קאסטיליוני האגדי לקונצרן ענק הכולל את דוקאטי, הוסקוורנה ובשנות התשעים אף מחזיר לחיים את מותג אם.וי אגוסטה.

עכשיו נראה שהתהפכו היוצרות כאשר אם.וי אגוסטה הוא הקונצרן שצריך להחזיר לחיים את מותג קאג'יבה הרדום מאז 2012. בראיון שהעניק לאחרונה סגן נשיא אם.וי אגוסטה ג'ורג'יו גירלי נחשף כי אם.וי שוקלת להחזיר את קאג'יבה – כמותג שטח טהור אשר ישלים את אופנועי הכביש של אם.וי אגוסטה.

הבחירה של אם.וי אגוסטה להתמקד עם קאג'יבה בשטח טבעית – קאג'בה לקחה שתי אליפויות מוטוקרוס עולמי ב-1985/86עם ה-WMX שאף נמכר בהצלחה בנפחי 125-500 סמ"ק וזכה לגרסאות אנדורו, וכמובן צמד ניצחונות בראלי פאריס דקאר עם אלפנט ואדי אוריולי באוכף בשנים 1990/1994. עדיין ועם כול הכבוד לשטח, אי אפשר לדבר על קאג'יבה בלי להזכיר את אופנוע האספלט האגדי שלהם, GP500 שניצח בסוף שנות השמונים תחילת תשעים עם האמריקנים קוסינסקי ולאוסון והיה אחד האופנועים היפים בכול הזמנים.

אם.וי אגוסטה נהנית כיום ממומנטום אדיר של הצלחה באירופה, ארה"ב וגם ישראל, הייצור השנתי עובר את ה-12,000 יחידות כאשר הנתון של 20,000 אופנועים לשנה נראה ריאלי, הצירוף של קאג'יבה ופריצת תחום השטח ללא ספק יקרב את המותג הקסום מוארזה למספר הנכסף של 20,000 לשנה – ואף מעבר לכך.

 

9 תגובות ל אם.וי אגוסטה שוקלת להחזיר את קאג'יבה

  1. זה היה קג'יבה פרצ'יה.

    למישהו יש כוס גווארנה?

    זיפ מישהו??

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל