fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

דגמי 2012 של ויקטורי

דגמי 2012 של ויקטורי

אופיר דואק

צילום: יצרן

לא רק להארלי דייוידסון יש חידושים לשנת 2012. גם לויקטורי, המתחרה הצעירה מבית פולאריס, יש שני חידושים בקו הדגמים שלה לשנת הדגם הבאה. שני השינויים הם בסדרת אופנועי התיור, קרוס קאונטרי, שהוצגה בשנת 2010.

החידוש המשמעותי של ויקטורי הוא הוספת מערכת ABS לכל דגמי התיור שלה. בנוסף מציגה החברה גרסה חדשה (Tour) בסדרת הקרוס קאונטרי שהוצגה בשנת 2010. הגרסה החדשה היא למעשה גרסה מאובזרת יותר לדגם התיור הקיים. המנוע נותר הוי-טווין בנפח 1,731 סמ"ק המספק בגרסה זו 97 כ"ס ו-15.6 קג"מ המחובר לתיבה בעלת 6 הילוכים. האבזור כולל זיווד מקורי בנפח כולל של 155 ליטר, מערכת שליטה על פתחי האוורור בפרינג, בקרת שיוט ושקע V12 לחיבור ציוד חשמלי. מחירו של הקרוס קאונטרי טור מתחיל ב-22 אלף דולרים, קצת יותר יקר ממחיר האלקטרה גלייד אולטרה קלאסיק של הארלי דיווידסון.

בנוסף חושפת ויקטורי מהדורה מיוחדת (Limited Edition) לקרוס רואד קלאסיק שמהווה בעצם את הבסיס למשפחת הקרוס קאונטרי. מעבר ל-ABS שכלול כאמור בכל בדגמי 2012 של הסדרה היא מתאפיינת בצביעה מיוחדת עם ניחוח רטרו, משקף קדמי גבוה, תיקי צד תואמים ועוד כמה תוספות קטנות ושוליות שיצדיקו את התואר המחייב "מהדורה מיוחדת". מנוע ה-1,731 סמ"ק נותר זהה. יתר הדגמים של ויקטורי ובהם משפחות הוגאס, ההאמר והנס נותרו ללא שינוי.

גלריה

5 תגובות ל דגמי 2012 של ויקטורי

  1. בטח שיש הצדקה. תחשוב כמה עשרות ועשרות ק"מ תוכל לכסות איתו. אין, זה הג'וי רייד החדש.

  2. זה בהמה עם יותר סמ"קים מהפונטו שלי…. אבל 1 צודק לצערי (רגע, מנגב את הריר מהמסך), זה בנוי להייווי של ארה"ב עם כבישים שלא נגמרים, לא לאיילון ופקקיו…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל