מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נורטון חושפת תכניות ל-V4 סופרבייק

נורטון חושפת תכניות ל-V4 סופרבייק

גיא בן ברק

צילום: יצרן

המותג נורטון מוכר היטב לאופנוענים הוותיקים בזכות דגמים אדירים כמו מאנקס או קומנדו אשר מלכו בעולם של פעם, צעירים מכירים פחות לאחר שהיצרן בדומה לכול יצרני האופנועים הבריטים הלך ושקע בסוף שנות השבעים של המאה הקודמת עד שנסגר ב-1976. נאמני המותג הצליחו להבליח מדי פעם עם דגמי נורטון ספורים שהשתתפו במירוצי האי מאן (המנוע הרוטורי המפורסם) ובשנת 1989 חזר המותג נורטון לחיים תחת בעלות מבוססת. למרות השתתפות במירוצים באי מאן ואפילו ניצחון ב-1992 לא הרבה קרה עם הנורטונים – עד 2008 אז זכה נורטון לתמיכה ממשלתית נדיבה והקים את המרכז והמפעל בדונינגטון פארק, מייצר לציבור "קומנדו" טווין וינטאג' בשלוש גרסאות ודגם מירוץ SG3 עם מנוע וי-ארבע של אפריליה שהשנה השתתף באי מאן וסיים 19. 

הגדלת התמיכה הממשלתית הבריטית מביאה את נורטון להודיע לאחרונה על תכניות לייצר סופרבייק חדש – עם מנוע של נורטון. מדובר במנוע וי-ארבע 1,200 סמ"ק צר-זווית שאמור לייצר 200 כוח סוס, בתוך שלדת אלומיניום "עבודת יד" עם זרוע אחורית חד-צדית מקרבון ומתלי אוהלינס, וחישוקי קרבון או מגנזיום. העיצוב לדברי נורטון ברוח מכוניות המירוץ הבריטיות של אסטון מרטין או מקלרן, נורטון לא מדברת על ייצור המוני אלא על אופנוע לעשירים בכמויות קטנות ובהתאמה אישית עם תג מחיר של 40,000 אירו, נורטון מקווים מן הסתם להצליח כמו הדוקאטי סופרלג'רה שנחטף למרות מחיר של קרוב ל-70,000 אירו.    

תגובה אחת ל נורטון חושפת תכניות ל-V4 סופרבייק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל