מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
נחשפו התוכניות העתידיות של ק.ט.מ
אופיר דואק
היום, כשבכל טלפון סלולארי יש מצלמה הפך מידור המידע של היצרניות לקשה במיוחד. מספיקה תמונה קטנה, לא באיכות גבוהה במיוחד, שעולה לרשת וכבר הפורומים השונים מתחילים לרחוש שמועות. חלק מהיצרניות למדו לנצל זאת לטובתן כאשר "הדליפו" תמונות ריגול שנראה כאילו צולמו במקרה.
הפעם דלפה לרשת לא תמונת ריגול אלא צילום ממצגת מכנס סוכנים של ק.ט.מ בארה"ב שחושף את תוכניות החברה לשלוש השנים הקרובות.
מהתצלום עולה שלק.ט.מ יהיו בשנים הקרובות מספר צעדים מעניינים. אמנם בשנת 2012 לא צפוי הרבה מעבר לעדכון השנתי של דגמי ה-EXC ב-2 ו-4 פעימות אך לשנת 2013 מתכננת החברה מספר השקות מעניינות. בשנה זו צפויה לחשוף ק.ט.מ את סדרת ה-FreeRide החשמליים בדגמי האינדורו (EXC) והמוטוקרוס (SX) אליהם מצטרף דגם המכונה 350 המעורר סימני שאלה. האם מדובר בדגם בעל מנוע קונבנציונלי? ואם כן מדוע הוא נחוץ בסדרת דגמים שתוכננו מלכתחילה בעלי הנעה חשמלית ובפרט שיש לק.ט.דגמי אינדורו ומוטוקרוס בנפחים דומים.
עוד בתכנונים ל-2013: סופר דיוק 1290 R, ככל הנראה עם מנוע מוגדל של ה-'RC8 שאמור להיות היפרמוטו קיצוני אליו יצטרף דיוק בנפח 350 סמ"ק, אח גדול לדיוק 200 שנמצא בפיתוח ולדיוק 125 שכבר נמכר בארץ.
לשנת 2014 מתכננים בק.ט.מ השקה של 3 דגמים. האחד הוא אדוונצ'ר עם מנוע 1290 בדומה לסופר דיוק R שיוצג שנה לפני כן ומנוע ה-350 יגיע לאופנוע אינדורו חדש שכרגע לוטה בערפל. אבל החדשה המעניינת של ק.ט.מ ל-2014 צפויה להיות רפליקת Moto3 ספורטיבית עם מנוע 350 סמ"ק בדומה לסדרה הבסיס החדשה בגרנד פרי שתחליף את ה-125 הדו פעימתיים.
ואם הוא יהיה ב-A1 יש פוטנציאל ללהיט