fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

שובו של הפיל?

שובו של הפיל?

אופיר דואק

צילום: יצרן

שוק הדו"שים הגדולים זכה להתעוררות בשנים האחרונות כאשר לב.מ.וו R1200GS הנצחי ורב המכר ולק.ט.מ אדוונצ'ר הצטרפה ימאהה עם הסופר טנרה החדש. בינתיים השמועות ברשת מדברות שגם בהונדה עובדים  על דו"ש גדול שצפוי להיות מוצג בקרוב אבל שמועה נוספת דיברה על מתמודד חדש-ישן צפוי להצטרף לשוק הדו"שים הגדולים.
השמועות היו לגבי שובו לחיים של הקאג'יבה אלפנט לא ממש היו מבוססת עד עתה, וכבר נפוצו בעבר.אך כעת  מאסימו בורדי, הבוס של קבוצת M.V אגוסטה שמחזיקה גם במה שנותר מקאג'יבה, אישר למגזין אוסטרלי ש- M.V אגוסטה צריכה להרחיב את היצע הדגמים כדי לעמוד ביעדי הייצור שלה ואופנוע דו שימושי גדול הוא בהחלט אחת האופציות המועדפות. בנוסף הצהיר בורדי, שבתפקידו הקודם ניהל את דוקאטי, שאין מן הנמנע שהאופנוע החדש לא יפיע תחת מותג M.V אגוסטה או קאג'יבה אלא ישווק כמותג חדש בשם אלפנט בדיוק כמו שהמונסטר הפך להיות מותג בתוך דוקאטי. הצהרה זו מתחברת לעובדה שלפני כחצי שנה רשמה החברה על שמה את השם אלפנט כסימן מסחרי רשום.
עם זאת, צריך לתהות האם יש ל-M.V אגוסטה אפשרות לממן פיתוח אופנוע חדש לאחר שרק לפני שנה חזרה שוב החברה לבעלותה של משפחת קסטיליוני לאחר ההרפתקה הקצרה תחת כנפי הארלי דייודסון.

האלפנט המקורי החל את דרכו באמצע שנות ה-80' כדו"ש עם שלדת הוסקוורנה (אז בבעלות קאג'יבה) מנועי V טווין מקוררי אוויר בנפחי 350 ו-650 סמ"ק של דוקאטי שנחשבו חריגים בקרב הדו"שים שרוכבם ככולם היו בעלי מנועי סינגל. את עיקר התהילה קנו לעצמם דגמי ה-750 וה-900 סמ"ק שנוספו מאוחר יותר  והיו דו"שים גדולים שהתחרו בימאהה סופר טנרה המקורי ובהונדה אפריקה טווין.  האלפנט קנה לעצמו  תהילת עולם עם הרוכב אדי אוריאולי שזכה במרוץ הדאקאר בשנים 1990 ו-1994. האלפנט נשאר בייצור בגרסאותיו גדולות הנפח עד לשנת 1999. במשך השנים יצא שמו של האלפנט כאופנוע  יעיל ואמין, למרות מוצאו האיטלקי, ועד היום מאגד לא מעט מעריצים עם מספר לא מבוטל של מועדוני אלפנט ברחבי העולם.

גלריה

4 תגובות ל שובו של הפיל?

  1. חזקים, מרווחים, אמינים אופנוע לכל שימוש אפשרי… הבעיה שלא עושים אותם כמו פעם.

  2. כלים מדהימים בכל השנים ראיתי רכבתי וכבשתי.
    מחכה בקוצר רוח בתקווה שיחזירו את מנוע הדוקאטי ולא איזה סוזוקי משודרג

  3. מנוע מקורר אוויר אמין, מהלך מתלים ארוך, סוס, סליחה פיל עבודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל