fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

טריומף בונוויל החדש – תצלומים רשמיים של חמש הגרסאות

טריומף בונוויל החדש – תצלומים רשמיים של חמש הגרסאות

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בונוויל, אותו דגם מיתולוגי של טריומף מסוף שנות החמישים ששרד רבע מאה עד מותה של טריומף ב-1984, ואשר יוצר גם על ידי טריומף "החדשה" אך לא שונה במשך 15 שנה, זוכה לשנת 2016 בחידוש מקיף הכולל מנוע כול חדש מקורר מים 8 שסתומים בגרסאות 900 (גרסה אחת) ו-1200 סמ"ק ולא פחות מחמש גרסאות עיצוב ויעוד – סטריט טווין (דגם מתחילים עם מנוע 900 סמ"ק), בונוויל T120, T120  בלאק, ת'רקסטון ות'רקסטון אר. המודרניזציה מוסתרת היטב כולל גופי מצערת דמויי קרבוראטורים עתיקים גם כוללת אלקטרוניקה נדיבה עם מצערת רכב-על-חוט, בקרת אחיזה, מצבי כוח, ABS.

באשר לגרסאות, כאמור סטריט טווין עם מנוע 900 סמ"ק ומומנט מרבי של 8 קג"מ מיועד לרוכבים לא מנוסים, בעוד בונוויל T120 ות'רקסטון נהנים ממלא הכוח של מנוע ה-1200 סמ"ק, 11.2 קג"מ. האופנועים יוצגו בתערוכת מילאנו הקרובה אך כבר עכשיו אפשר להתרשם כי הת'רקסטון וגרסת האר שלו הם קפה רייסר פשוט מדהימים, כמו סדנה אקזוטית יצרה אותם אך זה אופנוע מפעל. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל