fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה חדש: XSR900 בדרך

ימאהה חדש: XSR900 בדרך

גיא בן ברק

צילום: יצרן

עדיין אין אישור רשמי של ימאהה, אולם סימנים (כמו רישום אתרי אינטרנט יעודיים) מעידים כי דגם רטרו נוסף בסדרת "הבנים המהירים" נמצא בקנה, הפעם רטרו לאמצע שנות השבעים ולדגם המיתולוגי TZ750, מבוסס על מנוע ה-MT09 וסביר שיוצג כבר בתערוכת מילאנו הקרובה. העיצוב נעשה על ידי סדנת רולנד סנדס. בדומה לטווין XSR700 חלוץ סדרת הרטרו ספורט הנוכחית של ימאהה, צפוי הבדל משמעותי בין דגם האב טיפוס שעוצב בסדנה לבין הדגם שמגיע לייצור והושק לפני שבועיים, לכן התצלומים כאן משקפים את מה שאולי היינו רוצים לראות (כולל מנוע ארבעה צילינדרים שתי פעימות עם 150 כוח סוס כמו הטיזד ההוא…) אבל הדגם הציבורי יראה יותר כמו ה-XSR700 עם מנוע גדול. 

המוטיבציה מאחורי דגמי הרטרו ספורט של ימאהה ברורה – הצלחה אדירה של הדוקאטי סקרמבלר 800. ימאהה מציעה באותו כיוון שילוב של עיצוב נוסטלגי ותמים עם מכלולים מודרניים, יכולת התאמה אישית ובעיקר מחיר מאוד נמוך. היפנים מקווים כי שתי חלופות המנוע, טווין 700 וטריפל 900, יצליחו יחד להתמודד מול הכלי הפשוט אך גאוני שיצרה (שוב) דוקאטי.

גלריה

2 תגובות ל ימאהה חדש: XSR900 בדרך

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל