fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

גם לב.מ.וו יש קטן

גם לב.מ.וו יש קטן

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הנה זה קורה גם לב.מ.וו אופנועים, אחרי המכוניות שלהם וכול יצרני האופנועים בעולם שמייצרים זה מכבר באסיה ו/או חוברים לשותפים בהודו, חושפת ב.מ.וו רשמית סינגל קטן המיוצר בהודו ויוצג בשבוע הבא במילאנו. הדגם משלים מבחינת ב.מ.וו פסיפס עשיר המקיף אופנועים במגוון תצורות, מנועים ויעודים, קטנועים וקטנועים חשמליים. G313R מן הסתם יימכר גם באירופה ואולי גם בישראל אך השווקים הראשיים הם אסיה ודרום אמריקה, ב.מ.וו שואפת ליעד שנתי נאה של לא פחות מ-200,000 החל משנת 2020.

בניגוד להערכות כי ב.מ.וו תוציא סינגל סקרמבלר (אגב מה שעוד יכול לקרות אם יש כבר מנוע, דוקאטי תוציא סקרמבלר 400…), מעוצב ה-313 כעירום מודרני זקוף-תנוח, המנוע, סינגל מול דור הטווינס הקטנים, מפתיע עם ראש צילינדר מסובב (יניקה מלפנים), 30 כוח סוס ב-9,500 סל"ד, תואם הונדה CBR300 או קצת יותר מק.ט.מ דיוק 200, אך לא עומד מול הדור החדש של טווינס 300 סמ"ק מבית ימאהה וקאוואסאקי המוציאים 10 כוח סוס יותר, גם הק.ט.מ דיוק 390 מהווה בעיה עם 43 כוח סוס ופניה לאותו קהל יעד מבחינת רישוי. אבל לכול אלה אין סמל כזה על מיכל הדלק…

 המשקל הרטוב 158.5 ק"ג, מיכל הדלק מכיל 11 ליטר, צמיגי "17 עם אחורי ברוחב 150 מ"מ.

גלריה

7 תגובות ל גם לב.מ.וו יש קטן

  1. מתאים לי אחד כזה מאוד, נראה אש מעניין אם יגיע לארץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל