מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
גם לב.מ.וו יש קטן
גיא בן ברק
צילום: יצרן
הנה זה קורה גם לב.מ.וו אופנועים, אחרי המכוניות שלהם וכול יצרני האופנועים בעולם שמייצרים זה מכבר באסיה ו/או חוברים לשותפים בהודו, חושפת ב.מ.וו רשמית סינגל קטן המיוצר בהודו ויוצג בשבוע הבא במילאנו. הדגם משלים מבחינת ב.מ.וו פסיפס עשיר המקיף אופנועים במגוון תצורות, מנועים ויעודים, קטנועים וקטנועים חשמליים. G313R מן הסתם יימכר גם באירופה ואולי גם בישראל אך השווקים הראשיים הם אסיה ודרום אמריקה, ב.מ.וו שואפת ליעד שנתי נאה של לא פחות מ-200,000 החל משנת 2020.
בניגוד להערכות כי ב.מ.וו תוציא סינגל סקרמבלר (אגב מה שעוד יכול לקרות אם יש כבר מנוע, דוקאטי תוציא סקרמבלר 400…), מעוצב ה-313 כעירום מודרני זקוף-תנוח, המנוע, סינגל מול דור הטווינס הקטנים, מפתיע עם ראש צילינדר מסובב (יניקה מלפנים), 30 כוח סוס ב-9,500 סל"ד, תואם הונדה CBR300 או קצת יותר מק.ט.מ דיוק 200, אך לא עומד מול הדור החדש של טווינס 300 סמ"ק מבית ימאהה וקאוואסאקי המוציאים 10 כוח סוס יותר, גם הק.ט.מ דיוק 390 מהווה בעיה עם 43 כוח סוס ופניה לאותו קהל יעד מבחינת רישוי. אבל לכול אלה אין סמל כזה על מיכל הדלק…
המשקל הרטוב 158.5 ק"ג, מיכל הדלק מכיל 11 ליטר, צמיגי "17 עם אחורי ברוחב 150 מ"מ.
מתאים לי אחד כזה מאוד, נראה אש מעניין אם יגיע לארץ
אופנוע הודי עם עיגול שמזכיר יאן וייאנג