מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
לרט
סטפן
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דוקאטי סקרמבלר 400 חדש ל-2016

דוקאטי סקרמבלר 400 חדש ל-2016

גיא בן ברק

דוקאטי סקרמבלר 800 הוא ללא ספק אופנוע השנה 2015, גם בשנה של אופנועים נהדרים כמו ימאהה R1M, ב.מ.וו S100RR, או דוקאטי פאניגלה 1299 עתירי הטכנולוגיה, דווקא היצור החמוד הפשוט וצנוע הביצועים, רטרו לדוקאטי סינגל 250/450 הספורטיבי אמריקני של 1962, הביא לעולם במהלך 2015 רוח רעננה אשר משכה המונים בכול העולם. גם בשנה לא מזהירה מבחינה כלכלית בעולם הדגם מכר בשנתו הראשונה 15,000 יחידות, בעולם המערבי כמו גם באסיה ויפן וסין, מספר מעולה בכול קנה מידה ובוודאי של דוקאטי, כאן מוביל הסקרמבלר את מכירות הבולונזים בהפרש עצום ואחראי לבדו לגידול המכירות של דוקאטי בשנה החולפת.

דוקאטי לא מתכוונת להרפות מההצלחה ול-2016 היא מציגה הערב במילאנו גרסת 400 סמ"ק לסקרמבלר. הנפח בוודאי מעלה זכרונות מימי הסקרמבלר המקורי אשר היה כמובן סינגל, הנפח הגיע בשיאו ל-450 סמ"ק. והיום מוצג ה-400 טווין באותו עיצוב תמים ומושך, עם מנוע ה-L מקורר אוויר שני שסתומים לצילינדר, הספק מרבי של 41 כוח סוס המתקבל בסל"ד נמוך יחסית של 8,750 ומומנט מרבי לא מאיים של 3.4 קג"מ המגיע 1,000 סל"ד קודם מגבים את העיצוב הידידותי של האופנוע,  וגם משקל יבש של 167 קילו פונה לרוכבים מתחילים, אבל לא רק, עם עיצוב נחמד כזה. הדגם מתיחד בלוגו מיוחד על מיכל הדלק עם ארבעה כוכבים, ובדוד פליטה, גלגלים קדמי 110/80-18 אחורי 160/60-17, ברקסים 320 מ"מ עם ABS, במיכל 14 ליטר.

גלריה

9 תגובות ל דוקאטי סקרמבלר 400 חדש ל-2016

  1. לא, אני לא עובד בדוקאטי, או בהונדה או אצל שאר "השודדים" כפי שאתם מכנים אותם!
    אני רק יודע לעשות חשבון פשוט.
    אלה לא היבואנים ששודדים אותנו, אלא המדינה שבחרתם לחיות בה.
    במדינתנו, האוצר על שלוחותיו, (מכס, מס קניה, מ.ע.מ) מוסיך על מחיר האופנוע בשערי המפעל את עלות ההובלה והביטוח, ועל כל זאת מוסיף מינימום 117%, תלוי במדינת הייצור.
    ובנוסף מחייב רגולציה/בירוקרטיה מפה עד להודעה חדשה.
    בנוסף, השוק שלנו קטן, ולכן היבואן מוגבל ביכולת שלו לקבל הנחות מהייצרן ומחוייב כמובן לספק אחריות וחלפים.
    אז, אנא ממכם כל הבכיינים, או שתפסיקו לבכות או שתחליפו מדינה.
    אתם תחליטו!

  2. ובכלל מישהו יכול לעשות סדר:
    1. סופרמוטו?
    2. היפרמוטו?
    3. קסטום?
    4. קרוזר?
    ויש עוד כמה הגדרות ששכחתי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל