fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

קאווסאקי ZRX1200 חי וקיים – אבל רק ביפן

קאווסאקי ZRX1200 חי וקיים – אבל רק ביפן

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הימים הם אמצע שנות השבעים של המאה הקודמת, ימי הזוהר של קאוואסאקי עם הולדת אליפות הסופרבייק האמריקנית של ה-AMA, האימא של קונספט הסופרבייק בכלל; אז ב-1977 זכתה היצרנית הקטנה והירוקה בתואר אליפות כבר בשנתה השנייה של הסדרה והייתה ליפנית הראשונה לייצר סופרבייק מנצח – Z1000 – שחזר ולקח אז תואר אליפות שני רצוף ב-1978 עם הרוכב רג' פרידמור. אדי לאוסון הגדול המשיך את השושלת עבור קאוואסאקי עת הוסיף שני תארים ב-1981/2 בעוד וויין רייני לוקח תואר עם ה-Z האדיר ב-1983 וסוגר מאזן נפלא לקאוואסאקי, טוב יותר מכול יצרנית יפנית אחרת, עם פתיחת העידן החדש באופנועי מסלול-כביש.

קאווסאקי באופן טבעי מבקשת לשמר את אותם ימים יפים, דגמי רטרו החוזרים לעיצוב ה-Z המיתולוגי, ארבעה צילינדרים אדירים בשורה, הופיעו כבר בסוף שנות השמונים עם הזפיר 400 הארבע-צילינדרי בשוק היפני והגיעו לשיא עם הזפיר 1100 של שנות התשעים, ב-2001 עלתה קאוואסאקי שלב נוסף במסע בזמן כאשר הציגה את סדרת ה-ZRX בעיצוב שנות השבעים אך עם מנועים מודרניים מקוררי מים 16 שסתומים, ה-ZRX1200R רפליקה אדי לאוסון היה מדהים אך ב-2008 הציגה קאוואסאקי את סדרת Z החדשה בעיצוב עירום מודרני והרטרו של סדרת ה-ZRX חזר לזיכרונות.

אבל מסתבר שה-ZRX חי ובועט, ביפן כמובן שם אוהבים רטרו קיצוני, קאוואסאקי מציגה את ה-ZRX1200R DAEG החדש ישן ל-2016, בעיצוב של שנות השבעים ההן, עם מנוע ענק חשוף בשלדת צינורות ללא כול מעטה חוץ ממסכת חזית חובקת את הפנס העגול עם מתלה אחורי צינורות צמד בולמי זעזועים ומזלג טלסקופי צנום מלפנים, גלגלי "17 ומשקל של 246 קילו. מנוע ארבעה צילינדרים מקורר מים 16 שסתומים מייצר 110 כוח סוס ו-10.9 קג"מ, נתונים מסורסים למנוע עם פוטנציאל להרבה יותר אבל ביפן אסור להתקרב אפילו להספקים המותרים במערב.

אז יש לקאוואסאקי רטרו כמו שצריך ועתה כשימאהה מרחיבה משמעותית את ליין דגמי העבר ספורט שלה אולי ה-ZRX יחזור לשווקים גם במערב.

גלריה

תגובה אחת ל קאווסאקי ZRX1200 חי וקיים – אבל רק ביפן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל