fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
שרקו
אודי דגן 140 על 70
HJC

גרסה מוזלת להוסקוורנה נודה

גרסה מוזלת להוסקוורנה נודה

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני כחודש וחצי חשפה הוסקוורנה את הנודה 900R, היפרמוטו בעל מנוע טווין מקבילי שהוא למעשה האופנוע הראשון של הוסקוורנה שתוכנן כולו לכביש. בהוסקוורנה לא פרסמו מפרט טכני מלא של הנודה 900R אך מהפרטים שכן פורסמו הציג הנודה מפרט טכני מרשים הכולל בולם אחורי של אוהלינס, בלמי מונובלוק רדיאלים של ברמבו ומפלט קרבון.

כעת דולפים פרטים ראשונים ותמונות של גרסה בסיסית וזולה יותר של הנודה. המראה הכללי נותר זהה למדי אך במבט מעמיק ניתן להבחין שהנודה הרגיל יעשה שימוש במכלולים מעט יותר צנועים. המנוע בגרסת הכניסה של הנודה יוותר ללא שינוי וצפוי להפיק למעלה מ-100 כ"ס כמו בגרסת ה-R.
החיסכון יבוא בדמות ויתור על בולם האוהלינס מאחור לטובת בולם בסיסי יותר של זאקס ומערכת הפליטה העשויה אלומיניום. הבלמים יישארו מתוצרת ברמבו אך במפרט פשוט יותר. מערכת ABS שתישאר כסטנדרט אך מערכות בקרת האחיזה יהיו אופציונאליות בלבד. על פי הוסקוורנה צפוי הנודה הרגיל להיות זול יותר מגרסת ה-R בכ-1000 פאונד.

גלריה

2 תגובות ל גרסה מוזלת להוסקוורנה נודה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove